اخبار بورس

رفع گره معاملاتی دو شرکت سرمایه گذاری استانی (وسگلستا، وسکرشا)

امروز یکشنبه 30 آذر ماه 99، دو شرکت سرمایه گذاری استانی با نماد های “وسگلستا، وسکرشا” حجم مبنا و دامنه نوسان ندارند! این نماد ها شامل دستور العمل رفع گره معاملاتی شده و معاملات آنها با دامنه نوسان ۱۰ درصدی و بدون حجم مبنا انجام می شود.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

زمان برگزاری مجمع مرقام، ورنا، کیا، پارس و شسپا

جزئیات افزایش سرمایه 8 نماد بورسی

دو خبر مهم و موثر بر روند معاملات امروز بازار سرمایه

رفع گره معاملاتی دو نماد وسگلستا، وسکرشا

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد: نماد شرکت های سرمایه گذاری استان گلستان و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با نماد “وسگلستا، وسکرشا” مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و داد و ستد این سهم با دامنه نوسان 10 درصدی و بدون حجم مبنا انجام می شود.

بنابراین گزارش، شرکت سرمایه­ گذاری استان گلستان از 16 شهریور با نماد “وسگلستا” به عنوان یازدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 559 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 11.9 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان کرمانشاه هم از 25 شهریور با نماد “وسکرشا” به عنوان بیست و سومین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 571 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 8.5 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا