اخبار بورس

دلیل توقف نمادها در بورس امروز 5 مرداد 99

یک ساعت نخست معاملات امروز بورس، شاهد توقف چندین نماد پرتقاضا به دلیل حجم بالای سفارش و نوسان شاخص در محدوده صفر بودیم .

به گزارش بورس فردا در آغاز معاملات امروز بورس شاخص کل اگر چه در محدوده مثبت نزدیک به صفر نوسان دارد، اما با توجه به روند نزولی شاخص به نظر می‌رسد شاخص امروز شاهد افت نیز باشد. نکته جالب در خصوص بازار امروز، نوسان مشابه شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن است که در روزهای اخیر به ندرت اتفاق افتاده بود.

در همان ابتدای معاملات امروز بیش ۴۲۵ هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. سه نماد فارس، فملی و فولاد تاثیرگذارترین نمادهای منفی و شتران، شبندر و وامید تاثیرگذارترین نمادهای مثبت بر شاخص کل بودند.

به طور کلی جو حاکم بر بازار امروز اگر چه در گروه فراورده‌های نفتی و بانکی مثبت است اما فشار عرضه در مابقی گروه‌ها به شدت به چشم می‌خورد که در این میان گروه خودرویی با بیشترین عرضه‌کننده مواجه شده است.

معاملات امروز بورس که با توقف بسیاری از نمادهای بورسی روبرو شد به طور کلی معاملات آنها به زمان دیگری موکول شده است. موضوعی که موجب اعتراض بسیاری از سهامداران شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا