اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 با تقاضا بازگشایی شذ و در ابتدا شاخص کل به میزان 5 هزار واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد اما در پایان با رشد 4 هزار و 452 واحدی شاخص کل، زمان معاملات به پایان رسید. نمادهای «فارس»،«شبندر» و «شپنا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سرمایه امروز مثل روز گذشته مثبت و صعودی به پایان رسید. شاخص کل با رشد ۰٫۳۸ درصدی و با چهار هزار و ۴۸۵ واحد مثبت در مدار یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن اما با هزار و ۳۸۵ واحد منفی در محدوده ۴۱۷ هزار و ۸۶۷ واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به چهار هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید. شاخص‌های مهم صنعتی امروز گروه‌های رایانه، فرآورده‌ه‌های نفتی و شیمیایی بودند. همچنین ارزش معاملات خرد امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان بود.

بازار نقدی امروز 22 اردیبهشت 1400
بازار نقدی امروز 22 اردیبهشت 1400

در معاملات امروز که در آن نمادهای پالایشی همچنان پرتقاضا بودند، گروه فلزات اساسی نیز روندی متعادل را پشت سر گذاشت. تاثیرگذارترین نمادها امروز «فارس»،«شبندر» و «شپنا» با تاثیر مثبت و نمادهای «شستا»،«اخابر» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. نمادهای «برکت»،«شپنا» و «فملی» از پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بودند.  همچنین بیشترین ارزش معاملات را «پالایش»،«دارایکم» و «شپنا» داشتند.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل امروز 22 اردیبهشت 1400
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل امروز 22 اردیبهشت 1400

امروز همچنین عرضه اولیه فگستر انجام شد که در آن به هر کد بورسی کمتر از ۲۰ هزار تومان سهم تخصیص داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا