اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 20 تیر 1400

امروز یکشنبه 20 تیر 1400 ، زمان معاملات بازار سرمایه با رشد 14 هزار و 538 واحدی شاخص کل و رشد 5 هزار و 119 واحدی شاخص هم وزن به پایان رسید. سه نماد “فولاد” ، “فملی” و “کگل” بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند. برای مطاعه خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 20 تیر 1400 ادامه مطلب را دنبال کنید.

مطالب مرتبط: پیش بینی بازار بورس فردا 21 تیر 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 20 تیر 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با رشد قابل توجهی از نمادهای شاخص‌سازی مواجه شد که روز گذشته عامل اصلی ریزش بازار بودند. در پایان بازار امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل‌وزن هم در جهت حرکت شاخص کل با تحرکات صعودی در محدوده ۳۹۷  هزار واحد قرار گرفت و پنج هزار واحد مثبت را ثبت کرد.

ارزش معاملات بورس امروز در نسبت با روز گذشته رشد داشت و به پنج هزار میلیارد رسید و در پایان بازار امروز هفت هزار میلیارد برگه سهم خرید و فروش شد.

در شروع بازار امروز شستا در صدر تاثیرگذارترین نمادهای منفی بازار قرار گرفته بود اما رفته رفته متعادل تر شد و تاثیر ریزشی اندکی بر روی شاخص کل گذاشت. اما در مقابل در پایان بازار «فولاد» و «فملی» با تاثیر مثبت خود به پایان رسیدند.

سیگنال‌های منفی که دیروز روند بازار را منفی کرده بود امروز به نظر می‌رسد بی‌اثر شده‌اند. اما گزارشات منتشر شده از سمت شرکت‌های پالایشی امروز تحرکات صعودی را به این نمادها برگرداندند.

امروز ورود پول حقیقی ۱۲۲ میلیارد تومان به بازار بوده‌ است و  ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار میلیارد تومان رسید.همچنین بیش از ۱۲۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا