اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 31 خرداد 1400

امروز دوشنبه 31 خرداد 1400 بازار سرمایه با رشد 4 هزار و 839 واحدی شاخص کل، و 137 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای «شستا»، «وتجارت» و «رمپنا» از نمادهای مثبت و موثر در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم امروز برای «ولکار»، «شستا» و «غکورش» ثبت شد.

مطالب پیشنهادی:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 31 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سرمایه ابتدا تحرکات منفی در شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن داشت و عمده نمادهای شاخص‌ساز هم در صف فروش بودند اما به نیمه دوم معاملات که نزدیک شدیم روند بازار تغییر کرد و در نهایت هم شاخص کل با چهار هزار واحد منفی و ۰٫۴۲ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۶۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۳ درصد رشد و ۱۱۸ واحد مثبت در محدوده ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

حجم معاملات امروز به ۹ هزار میلیارد برگه سهم رسید و ارزش معاملات هم به شش هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز رشد قابل توجهی را داشت.

نمادهایی که بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند
نمادهایی که بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند

امروز نمادهای «شستا»، «وتجارت» و «رمپنا» از نمادهای مثبت و موثر در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم امروز برای «ولکار»، «شستا» و «غکورش» ثبت شد.

بیشترین حجم معاملات برای «خگستر» با ۸۳۱٫۸ میلیون سهم «خودرو» با ۷۶۰٫۴ میلیون سهم «خساپا» با ۶۲۱٫۷ میلیون سهم «وتجارت» با ۴۷۸٫۲ میلیون سهم و «خپارس» با ۳۰۳٫۶ میلیون سهم را داشتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به بیش از به هزار و ۹۳۰ میلیارد رسید. حدود ۲۰۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی در بازار امروز داشتیم و  رشد بیش از سه درصد ۷۹ نماد و افت بیش از سه درصد ۱۷۳نماد اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا