اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 28 تیر 1400

بازار بورس امروز دوشنبه 28 تیر 1400 با رشد 8 هزار و 724 واحدی شاخص کل و رشد 2 هزار و 741 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و چهار نماد “تاپيكو”، “رمپنا”، “فارس” و “كچاد” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. جهت مطالعه خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 28 تیر 1400 ادامه مطلب را دنبال کنید.

مطالب یشنهادی: آیا بازار بورس فردا 29 تیر 1400 تعطل است؟

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 28 تیر 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با رشد سه هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۵ درصد مثبت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۶۸ درصد رشد و دو هزار واحد مثبت در محدوده ۴۰۳ هزار واحد قرار گرفت.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار میلیارد تومان رسید و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. امروز تاپیکو، رمپنا و فارس بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل گذاشتند. بیشترین تراکنش هم امروز برای ولکار، ومدیر و شستا ثبت شد.

برترین گروه‌های صنعتی امروز چندرشته‌ای صنعتی، شییمیایی و سیمانی‌ها بودند. بیشترین حجم معاملات هم برای خساپا، وسخوز و فاراک ثبت شد.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۷۵میلیارد تومان رسید. حدود ۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۱۳۷نماد و افت بیش از سه درصد ۹۰نماد امروز در بازار داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا