اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 27 تیر 1400

بازار بورس امروز یکشنبه 28 تیر 1400 با افت 8 هزار و 326 واحدی شاخص کل و افت 2 هزار و 260 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و در جریان معاملات امروز ۳ نماد “فولاد” ، “کگل” و “نوری” بیشترین تاثیر منفی و سه نماد “مدیکو”، “تاپیکو” و “شستا” بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

مطالب پیشنهادی:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 27 تیر 1400

به گزارش بورس فردا  و به نقل از تجارت‌نیوز، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس هشت هزار واحد منفی و ۰٫۶۴ درصد افت را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با دو هزار واحد ریزش و ۰٫۵۶ درصد منفی در محدوده ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

ارزش معاملات در پایان بازار امروز به شش هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات بازار هم امروز ۸۲۴ میلیارد برگه سهم بود. موثرترین نمادها در بورس فولاد، میدکو و تاپیکو بودند و بیشترین تراکنش هم برای شستا، برکت و ومدیر ثبت شد. ارزش معاملات خرد بورس امروز ۴۸۶۳ میلیارد تومان ثبت شد.

در پایان بازار امروز گروه‌های شاخص‌سازی چون بانکی‌ها، فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها با روندی منفی به کار خود پایان دادند.  امروز بیشترین حجم معاملات را دی با ۳٫۹۱ میلیارد سهم خودرو با ۵۴۲٫۵ میلیون سهم خبهمن با ۴۸۳٫۳ میلیون سهم وتجارت با ۴۴۱ میلیون سهم و کرمان ۴۳۳٫۹ با میلیون سهم داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا