اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 26 خرداد 1400

امروز چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 بازار سرمایه افت 2 هزار و 460 واحدی شاخص کل و 2 هزار و 768 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و سه نماد “فملی”، “فارس” و ” شستا” بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. در ادامه این مطلب خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 26 خرداد 1400 را مطالعه خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 26 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۰٫۲۱ درصد تغییر و دو هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو  واحد ریزش در محدوده ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به سه هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات هم   پنج هزار میلیارد برگه سهم بود.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

امروز نمادهای «فملی»، «فارس» و «نوری» بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس گذاشتند و بیش‌ترین تراکنش‌ها هم برای «غکورش»، «ولکار» و «شپنا» ثبت شد.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس

خودرو ، فرآورده نفتی و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معاملات ۴۷۵ میلیارد تومان، ۳۱۰ میلیارد تومان و ۲۱۷ میلیارد تومان برترین صنایع بازار بوده‌اند که بیشترین حجم معاملات را رقم زده‌اند. این در حالی بود که برخی از نمادهای پالایشی نظیر «شبندر» و «شبریز» به دلیل افشای الف در خصوص افزایش میزان سود هر سهم خود متوقف شدند. اتفاقی که دیگر نمادهای پالایشی را وارد فاز مثبت کرد.

امروز همچنین عرضه اولیه «ومدیر» به عنوان پنجمین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا