اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز شنبه 16 مرداد 1400

امروز بازار سرمایه اولین روز معاملاتی خود را با رشد 9 هزار واحدی شاخص آغاز کرد اما در اواسط ساعات معاملاتی عرضه افزایش یافت و در نهایت شاخص کل 1 هزار و 718 و شاخص هم وزن 993 واحد رشد کرد. در جریان معاملات امروز بازار سرمایه سه نماد “فارس”، “وبملت” و “وتجارت” بیشترین تاثیر مثبت و چهار نماد “پارسان”، “فخوز” و “فملی”، “مدیکو” بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 17 مرداد 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز شنبه 16 مرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز در اولین روز معاملاتی هفته سوم مرداد ماه شاخص کل بورس با ۱۷۱۸ واحد مثبت و ۰٫۱۲ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم امروز با ۹۹۳ واحد مثبت و ۰٫۲۵ درصد رشد در محدوده ۴۰۴ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به پنج هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

امروز فارس، وبملت و های وب بیشترین خالص خرید حقیقی و شپنا، تاپیکو و میدکو بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها را در روز جاری داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس امروز به حدود شش هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی وجود داشت.

در دقایق پایانی بازار امروز افزایش ارزش معاملات و تقاضا در گروه سرمایه‌گذاری اتفاق افتاد و نمادهای شاخص این گروه هم ومدیر، وتوصا و وسخوز بودند.

امروز محصولات شیمیایی، بانک‌ها و خودرو برترین صنایع بورسی بودند و همچنین بیشترین حجم معاملات را امروز نمادهای خساپا، وبملت، سجامح و خودرو داشتند.

نمادهای موثر بر رشد شاخص کل
نمادهای موثر بر رشد شاخص کل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا