اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز سه شنبه 18 خرداد 1400

امروز بازار سرمایه با رشد 3 هزار و 362 واحدی شاخص کل به پایان رسید و «وبملت» با ۸۷۷ واحد مثبت «خودرو» با ۶۴۶ واحد رشد و «رمپنا» با ۵۶۸ واحد صعود بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس داشتند. در ادامه مطلب خلاصه عملکرد بازار بورس امروز سه شنبه 18 خرداد 1400 را مشاهده می نمایید.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 19 خرداد 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز سه شنبه 18 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با سه هزار واحد مثبت و ۰٫۲۹ درصد رشد در مدار یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۱۵ واحد مثبت در محدوده ۳۸۳ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به پنج هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز افزایش یافته است.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

امروز همچنین نمادهای «وبملت» با ۸۷۷ واحد مثبت «خودرو» با ۶۴۶ واحد رشد و «رمپنا» با ۵۶۸ واحد صعود بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس داشتند در مقابل نمادهای «فولاد» با ۵۸۴ واحد منفی و «فملی» با ۲۹۹ واحد نزول بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند. بیشرین تراکنش هم برای «غکورش»، «خودرو» و «خساپا» ثبت شد.

نمادهایی که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند
نمادهایی که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند

بیشترین خریدهای حقیقی امروز در نمادهای «وبملت» «فروی» و «فزرین» رقم خورد در حالی که بیشترین خریدهای حقوقی «غکورش» «غصینو» و «فولاد» بودند. برترین گروه‌های صنعتی هم امروز خودرو، بانک و فلزات اساسی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا