اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 12 خرداد 1400

با سلام و عرض ارادت، در این بخش خبری در خدمت شما هستیم با خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 12 خرداد 1400. امروز چهارشنبه 12 خرداد 1400 بازگشایی بازار سرمایه با تقاضا همراه بود و شاخص کل و هم وزن به ترتیب 8 هزار و 190 واحد و 661 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کردند.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس دوشنبه 17 خرداد 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 12 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا  به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، با ۰٫۷۲ درصد رشد و ۸ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با ۰٫۱۷ واحد مثبت و ۶۶۰ واحد رشد در محدوده ۳۸۲ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به ۴ هزار و ۸۳۴ میلیارد تومان رسید. در نهایت در بازار امروز امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود سه هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

«فولاد» با ۱۳۹۲ واحد افزایش، «شپنا» با ۷۷۹ واحد مثبت و «فارس» با ۷۱۷ واحد رشد تاثیر مثبت و نماد «کگل» با ۱۵۰ واحد افت و نماد «خموتور» با ۱۴۷ واحد منفی تاثیر نزولی در شاخص کل گذاشتند. بیشترین تراکنش امروز برای «غکورش»،«غزر» و «شپنا» به ثبت رسید.

نمادهای تاثیرگذار بر شاحص بورس امروز 12 خرداد 1400
نمادهای تاثیرگذار بر شاحص بورس امروز 12 خرداد 1400

امروز ۸۴ نماد معادل ۱۳٫۸ درصد در صف خرید قرار داشتند و ۲۳۳ نماد معادل ۳۸ درصد در صف فروش قفل بودند. بیشترین حجم معاملات امروز برای «خودرو» با حجم ۳۶۷ میلیون برگه سهم و «خساپا» با ۴۳۸ میلیون برگه سهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا