اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 11 مرداد 1400

امروز بازار سرمایه متعادل بازگشایی شد اما در نهایت شاخص کل 2 هزار و 277 واحد و شاخص هم وزن به میزان 1 هزار و 147 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل افت کرد. طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه سه نماد “فملی”، “شپدیس” و “کچاد” بیشترین تاثیر منفی و سه نماد “میدکو”، “حودرو” و “وغدیر” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

مطالب مرتبط: پیش بینی بازار بورس فردا 12 مرداد 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 11 مرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در پایان بازار امروز روند کلی بازار با  تحرکات منفی شاخص رو به رو شد. شاخص کل بورس در پایان بازار با ۰٫۱۷ درصد و دو هزار  واحد در محدوده یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم امروز با هزار  واحد منفی در محدوده  ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان رسید و این رقم نسبت به روز گذشته کاهش چشم‌گیری داشت. حجم معاملات بورس امروز به شش هزار میلیارد برگه سهم رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

فملی، میدکو و شپدیس بیشترین تاثیر را در بازار امروز داشتند. بیشترین تراکنش هم امروز برای سپید، خساپا و برکت ثبت شد. امروز از شروع معاملات تا پایان بازار گروه خودرویی با تقاضا در بازار همراه شدند. خساپا و خگستر امروز در گروه خودرویی شاخص بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید. بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

امروز تمامی محصولات عرضه شده توسط فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا، با افزایش تقاضا و رقابت خریداران مواجه شده است. این نماد امروز با صف خرید سنگینی مواجه شد.

نمادهای موثر بر شاخص کل
نمادهای موثر بر شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا