اخبار بورس

ثبت نام ایران خودرو 22 مهر 99 آغاز شد

پنجمین مرحله ثبت نام پیش فروش ایران خودرو راس ساعت 11 روز 22 مهر 99 آغاز شد. در ادامه این مطلب تمامی اطلاعات مورد نیاز از جمله شرایط ثبت نام ایران خودرو ، نحوه ثبت نام فروش فوری 4 محصول ایران خودرو و همچنین لینک ثبت نام را مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات جدید درباره عرضه خودرو در بورس کالا

آغاز ثبت نام ایران خودرو 22 مهر 99

به گزارش بورس فردا و به نقل از راهبرد معاصر؛ مهلت ثبت نام طرح جدید فروش ایران خودرو ۹۹ آغاز شد. زمان ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ۴ خودرو ایران خودرو مشخص شد و بنا بر اعلام ایران خودرو از امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه آغاز می شود و شرایط طرح پیش فروش فوری ایران خودرو و نحوه ثبت نام نیز تشریح شد.

با مشخص شدن زمان ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ۴ خودرو ایران خودرو  و بنا بر اعلام ایران خودرو امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه ساعت 11 صبح آغاز خواهد بود و شرایط جدید پیش فروش ایران خودرو و نحوه ثبت نام و لینک و آدرس سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر 99 نیز تشریح شد.

برای ثبت نام خودرو در طرح ثبت نام خودرو ایران خودرو که از امروز 22 مهر آغاز می گردد، شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شده است. لازم است متقاضیان ثبت نام خودرو و متقاضیان ثبت نام خودرو ایران خودرو از استعلام پلاک فعال خود مطلع گردند تا بتوانند در طرح فروش فروی 4 محصول ایران خودرو مهر 99 ثبت نام کنند.

برای ثبت نام در سایت ایران خودرو لینک ثبت نام خودرو به همراه سامانه ایران خودرو در همین سایت قرار داده خواهد شد. مهم ترین شرط ایران خودرو برای اینکه بتوانید در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنید این است که پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و گواهینامه پایه دو نیز داشته باشید. در ادامه شروط بیشتر و نحوه و فرآیند ثبت نام، مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو، زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو طرح فروش فوری 4 محصول ایران خودرو، زمان تحویل در طرح فروش فوری و قیمت خودروهای ایران خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو مهر 99 را برایتان توضیح دادیم.

زمان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر 99

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 می باشد در ادامه جزئیات بیشتر را به اطلاع مخاطبان راهبرد معاصر می رسانیم.

البته متقاضیانی که در طرح های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته اند می توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر 3 ماهه خواهد بود.

برای ورود به ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو اینجا کلیک کنید.

طرح جدید فروش فوری ۴ ایران خودرو فردا سه شنبه ۲۲ مهرماه آغاز خواهد شد.

براساس اطلاعیه ایران خودرو به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی های مجاز جزئیات طرح فروش فوری 4 محصول این شرکت اعلام شد.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو به شرح ذیل است. شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو از سوی شرکت ایران خودرو در سایت ایران خودرو اعلام گردید.

مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر ۹۹

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۲ می‌باشد. البته متقاضیانی که در طرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمایند.

جدول خودرو های قابل واگذاری در مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده
khodro

تاریخ و نحوه ثبت نام پیش فروش جدید ایران خودرو در 22 مهر 99

طرح فروش فوق العاده (3 مــاهه)مــحصـولات ایران خودرو مطابــق جدول ذیـل از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

فرآیند ثبت نام ایرات خودر

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته2 : قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

زمان قرعه کشی ایران خودرو مهرماه ۹۹

زمان قرعه کشی ایران خودرو مهرماه ۹۹ پس از پایان ثبت نام اعلام می‌شود.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مهر ۹۹ چگونه اعلام می شود؟

به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران خودرومهر ۹۹

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

قیمت محصولات در طرح فروش فوری ایران خودرو/ زمان تحویل خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو مهر ۹۹

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

موعد تحویل خودرو‌ها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوری ایران خودرو مهر 99

ثبت نام طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو ۲۱ مهرماه ۹۹ +شرایط جدید فروش ایران خودرو / قیمت خودرو‌های ایران خودرو طرح پیش فروش فوری+ نحوه ثبت نام ایران خودرو

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا