اخبار بورسپیشنهاد سردبیر

بورس امروز 21 مهر 1400 شاهد چه تحولاتی بود؟

در بازار معاملات بورس امروز 21 مهر 1400، همچون روز گذشته شاخص کل با افت مواجه بود و به محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید. بر اساس آخرین گزارش ها نماد های فارس، پارسان و شپنا بیشترین تاثیر پذیری را در بازار معاملاتی امروز داشتند.

شاخص بورس به محدوده یک میلیون و 397 هزار واحد رسید

به گزارش بورس فردا، به نقل از تجارت نیوز امروز بازار سهام نسبت به روز گذشته افت کمتری را تجربه کرد. اما کانال ۱٫۴ میلیون واحد را از دست داد و به محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید.

امروز شاخص کل بورس ۲۱ هزار واحد منفی و ۱٫۵۰ درصد منفی را ثبت کرد. در مقابل شاخص‌ هم‌وزن هم با هفت هزار واحد منفی و هشت هزار واحد افت معادل ۲ درصد منفی را ثبت کرد.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان رسید. همچنین بیشترین تاثیر را هم فارس، پارسان و شپنا بر شاخص بورس گذاشتند.

پربیننده‌ترین نمادهای بازار هم امروز فسبزوار، برکت و کیمیاتک بودند. امروز بیشترین حجم معاملات برای دی با  ۵۹۳ میلیون سهم، کرمان با ۳۳۷ میلیون سهم، خبهمن با ۳۲۷ میلیون سهم، خودرو با ۲۹۶ میلیون سهم و شبندر با ۲۴۵ میلیون سهم بود.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به چهار هزار و ۷۷۵میلیارد تومان رسید. همچنین  بیش از ۷۶۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۵۲ نماد و افت بیش از سه درصد ۳۴۴ نماد در بازار اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا