اخبار بورس

کدام شرکت ها در مجمع سالانه بیشترین سود را دادند؟

همزمان با پایان سال مالی شرکت های فعال در بورس و برگزاری مجامع سالانه این شرکت ها می خواهیم بدانیم کدام شرکت ها در این مجامع سود بیشتری دادند؟

سال مالی خیلی از شرکت هایی که فعالیت بیشتری در بورس دارند به پایان رسیده و مجامع سالانه در این شرکت ها در حال برگزاری است شرکت های زیر در این مجامع بیشترین سود را محقق کردند:

سخزر

مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان خزر با نماد سخزر برگزار شد. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۵۰ میلیارد تومان به ازای هر سهم ۲۴۴ تومان سود خالص و ۲۲۶ تومان سود نقدی هر سهم محقق کرد.
سود انباشته سخزر در پایان دوره نیز ۱۲۵ میلیارد تومان ثبت شد.

حتوکا

شرکت حمل و نقل توکا، یکی دیگر از شرکت‌های فعال در بورس است که در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم ۱۶۲ تومان سود خالص و ۲۵ تومان سود نقدی تعیین کرد. سرمایه ثبت شده شرکت ۳۳ میلیارد تومان و سود انباشته آن ۵۳ میلیارد تومان است.

غگیلا

مجمع عمومی عادی سالیانه شیر پاستوریزه پگاه گیلان منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ برگزار شد. این شرکت فعال در بورس، در این دوره برای سهم ۴۵ تومان سود خالص و ۳۵ تومان سود نقدی محقق کرد.

سبجنو

همچنین سیمان بجنورد، به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های فعال در بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. این شرکت با سرمایه ۳۹ میلیارد تومانی به ازای هر سهم ۵۶۵ تومان سود خالص و ۵۱۶ تومان نیز سود نقدی ثبت کرد.

همچنین بخوانید:

منظور از سود مجمع چیست

مدت زمان باز شدن نماد بعد از مجمع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا