اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

بورس نجات پیدا می کند؟

صندوق توسعه ملی با هدف بهبود وضعیت بورس، و با موافقت رییس جمهور  تا پایان آبان ماه سال 1400، اعتباری بالغ بر 150 میلیون دلار به صندوق تثبیت بازار تزریق می کند.

بورس نجات پیدا می کند؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از بورس پرس، در پی اعلام چند روز پیش ابراهیم رییسی مبنی بر واریز منابع مالی به صندوق تثبیت بازار سرمایه ، ایرنا رسانه دولت مدعی شد به دنبال حمایت‌های اخیر دولت در راستای بهبود بورس، ستاد هماهنگی اقتصادی بر اجرای دقیق مقررات مصوب قبلی برای کمک و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه تاکید و و مقرر کرده این مصوبات به سرعت عملی شود.

براساس این گزارش، پیگیری‌ها حاکی از آن است که واریز منابع مالی به صندوق تثبیت بازار سرمایه به طور جد در حال انجام است و مشکلات بر سر راه این اتفاق برطرف خواهد شد و اقدامات بزودی به نتیجه خواهند رسید و واریز منابع مالی وارد مرحله نهایی خواهد شد و به احتمال زیاد تا اواخر ماه جاری، رقمی معادل ۱۵۰ میلیون دلار به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود .

اصل این اقدام براین اساس است که  ابتدا باید یک بانک برای پرداخت منابع مالی از سوی صندوق توسعه ملی ، انتخاب و منابع مالی را به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا