اخبار بورس

بررسی گزارش فعالیت 2 شرکت بورسی

2 شرکت بورسی در وب سایت کدال، گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند. در ادامه به بررسی هرچه بیشتر جزئیات آن پرداختیم.

بررسی گزارش فعالیت 2 شرکت بورسی

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز،بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال دو شرکت بورسی گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به بهمن ماه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی یک ماهه منتشر کردند؟

کقزوی

شرکت شیشه قزوین با نماد کقزوی صورت مالی یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه خود را در سایت کدال منتشر کرد.

بر همین اساس شرکت در بهمن ماه ۸۵٫۵ میلیارد تومان درآمد داشته که ۷۲٫۵۹ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۲۷٫۴۱ درصد آن مربوط به صادرات است.

کقزوی در این مدت ۲۵۲ میلیون تومان را به عنوان برگشت از فروش ثبت کرد. همچنین کاهش ۱۰٫۴۲ درصدی درآمد نسبت به ماه‌ قبل و رشد ۵۱٫۶۱ درصدی درآمد را نسبت به میانگین ماه‌های قبل تجربه کرده است.

شیشه قزوین نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۴% افزایش درآمد داشته است.

جمع درآمدهای شرکت حاصل فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا بهمن ماه ۷۱۶٫۵ میلیارد تومان بوده است. این در حالیست که مجموع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر ۳۵۹٫۵ میلیارد تومان بوده که رشد ۹۹٫۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

تماوند

شرکت تامین سرمایه دماوند با نماد تماوند در گزارش یک ماهه منتهی به بهمن ماه ۲۴٫۴ میلیارد تومان درآمد از فروش و ارائه خدمات داشته است.

بر اساس اطلاعیه شرکت در کدال، درآمد نسبت به دوره مشابه مال قبل ۸٫۶۲ کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل افزایش ۵۲٫۰۹ درصدی داشته است.

شرکت تامین سرمایه دماوند نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۰۰۵٫۱۳ درصدی افزایش درآمد داشته است.

جمع درآمد های مربوط به فروش و ارائه خدمات شرکت از ابتدای سال مالی تا بهمن ماه با ۱۴۴٫۷ میلیارد تومان است. نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۸۵٫۳۲ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا