اخبار بورس

رشد شاخص بورس و بازگشت 17 نماد بورسی به بازار معاملات امروز 16 آذر 99

با توجه به بررسی روند بازار امروز و تحلیل کارشناسان بورسی، امروز شاهد تعادل در بورس و افزایش حجم و ارزش معاملات خواهیم بود. این وضعیت برای بازار سهام باعث شد تا شاخص کل از مرز 1.5 میلیون واحدی عبور کند و روند بازگشت 17 نماد بورسی به تابلو را تسهیل کند.

روند صعودی بازار سهام امروز و بازگشت 17 نماد به تابلوی معاملات بازار 16 آذر 99

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس:

در جریان معاملات امروز بازار سهام که روند صعودی اخیر قیمت ها زمینه ساز عبور شاخص از خط مقاومت 1.5 میلیون واحدی شده، نماد 10 شرکت بورسی فرابورسی آماده بازگشایی و 7 شرکت دیگر هم بعد از وقفه یک ساعته به دلیل رشد بیش از 20 درصدی قیمت در نوبت بازگشت قرار گرفتند.

به این ترتیب شرکت های سایپا «خساپا»، سرمایه گذاری غدیر «وغدیر»، ایران دارو «دیرانح» ، ایران یاسا تایر و رابر «پاسا»، ذوب روی اصفهان «فروی»، بیمه کوثر «کوثر» و مرجان کار «کمرجان» با محدودیت دامنه نوسان قیمت و نصیر ماشین، شیشه و گاز، صنایع ریخته گری ایران بدون محدودیت نوسان قیمت آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .

حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت یعنی چه؟

همچنین نماد شرکت های نوسازی‌ و ساختمان‌ تهران‌ ، سیمان‌ دورود ، معادن‌ بافق‌، تامین سرمایه امید ، کارخانجات‌ تولیدی‌ شیشه‌ رازی‌ ، بیمه دی و صنعتی مینو به دلیل نوسان قیمت بیش از 20 درصد، برای 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد.

علاوه بر این دو شرکت ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس «کطبس1»‌ و تولیدی چدن سازان «چدن1» با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.

همچنین بخوانید: پرتقاضاترین نمادهای بورسی امروز 15 آذر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا