اخبار بورس

توصیه مدیر عامل بورس به تازه واردها برای ورود به بازار بورس

مدیرعامل بورس: دارایی اصلی خود را به خطر نیاندازید

مدیرعامل بورس تهران بیان کرد :  مردم بهتر است برای ورود به بورس از دارایی های اصلی خود استفاده نکنند و از پس‌اندازهای خوداستفاده کنند ، چراکه  ریسک در این این بازار بسیار زیاد است .

علی صحرایی با اشاره به افزایش تولید ملی با سرمایه گزاری بیان کرد که :  منابع نقدی مردم راهی بورس شده که بیانگر اقبال عمومی به این بازار ست و در نهایت منجر به توسعه و افزایش قدرت اقتصاد ملی می‎‌شود.

وی  در ادامه افزود : بورس یک کار ، تخصصی است و نیازمند دانش و مهارت معامله است،  بنابراین با این شرایط لازم است  تا  تازه واردها با کمک از گزینه‌های سرمایه‌گذاری غیرمستقیم مانند انواع صندوق‌ها وارد شوند؛ این درحالیست که  هم اکنون حدود ۱۹۰ صندوق در بازارسرمایه وجود دارد، البته برای افرادی که سرمایه زیادی دارند  توصیه میشود که از سبدگردانی برای  سرمایه‌گذاری بهتر استفاده نمایند .

وی براین موضوع که بهتر است مردم از پس‌اندازهای خود برای ورود به بورس استفاده کنند نه دارایی‌هایشان، تاکید کردو گفت: بعضی  افراد  آپارتمان یا خودروی خود را میفروشند و وارد بازار بورس میشوند اما  توصیه می شود، افراد «دارایی» خود را تبدیل به منابع مورد نیاز در این بازار نکنند.  ورود به این بازار ریسک بالایی دارد و سهامدارن تازه وارد باید با مبالغ اندک و در بازه زمانی مشخصیوارد بازار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا