اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس فردا 21 آبان ماه 99

هدف از انتشار این مقاله پیش بینی بازار بورس فردا چهار شنبه 21 آبان ماه 99 می باشد. با توجه به اقداماتی که دیروز در رابطه با آزادسازی نوسانگیری روزانه (لغو محدودیت معاملات روزانه) بازار بورس امروز 20 آبان ماه 99 با افزایش تقاضا آغاز به کار کرد. آیا فردا و روز های دیگر بعد از مدت ها وضعیت بازار بهتر خواهد شد؟ با ما همراه باشید.

شاخص کل بازار سرمایه در روز 20 آبان ماه 99 با 0.27 درصد منفی برابر و 3234 واحد کاهش پایان یافت که نسبت به روز های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بود.

مشاهده اخبار روز :

آیا زمان پیش گشایش بورس تغییر کرده است؟

دلیل توقف نماد بانک دی در 20 آبان 99 چه بود؟

خبر کشف واکسن کرونا چه تاثیری بر روند بازار بورس خواهد داشت؟

پیش بینی بازار بورس فردا 21 آبان ماه 99

در زمان بازگشایی بازار بورس، نسبت میزان تقاضا به عرضه برتری داشت و شاخص کل بازار بورس در دقایق اولیه نزدیک به 10 هزار واحد افزایش یافت اما رفته رفته از میزان تقاضا کاسته و عرضه افزایش یافت و باعث شد شاخص تا 3 هزار واحد کاهش بیابد.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که صعودی بودن بازار بورس امروز به دلیل افزایش قیمت‌های جهانی و خبر ساخت واکسن کرونا روند می باشد. برخی نیز معتقدند که اقدامی همچون آزادسازی نوسانگیری روزانه بر صعودی بودن بورس امروز بی تاثیر نبوده است. در ادامه این مطلب توجه شما را به نظر یکی از کارشناسان بازار سرمایه در رابطه با آینده بازار جلب می نماییم.

نظر کارشناس بازار سرمایه درباره آینده بازار بورس

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام نظر خود را در رابطه با روند بازار سهام امروز و آینده بازار این چنین بیان کرد: دلیل خرید امروز برخی از حقیقی ها، افزایش تقاضا در برخی از نماد های بود و همانطور که انتظار می رفت شاخص امروز کاهش ناچیزی داشت در رابطه با پایان یافتن اصلاح بازارف تا ثابت شدن متغییرها نمی توان نظر قطعی داد و پیش بینی دقیقی در رابطه با روند معاملات در روز های آتی ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا