اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس شنبه 3 آبان 99

در این مطلب قصد داریم با مشاهده وضعیت بازار بورس امروز چهارشنبه 30 مهر 99 آخرین روز معاملاتی از هفته نزولی و اخبار منتشر شده موثر، به پیش بینی بازار بورس شنبه 3 آبان ماه 99 بپردازیم.

شاخص کل بازار بورس امروز با کاهش 0.49 درصدی برابر با 7018 واحد به 1 میلیون 412 هزار و 217 واحد رسید.
شاخص هم وزن نیز با کاهش 1084 واحدی به 393863 رسید

بازار بورس در 3 آبان ماه چه می شود؟

بازلر بورس در آخرین روز معاملاتی بر خلاف چند روز گذشته بسیار متعادل و رو به مثبت بازگشایی شد اما متاسفانه 1 ساعت پس از بازگشایی رفته رفته از حجم صف های خرید کاسته و مجددا هیجان بر بازار حاکم شد و در برخی نماد ها بارها صف خرید و فروش باهم عوض شدند.

پیشبینی می شود که روند نزولی دلار ادامه داشته باشد و کاهش آن تاثیر منفی بر بازار بورس نگذارد زیرا اکثر شرکت ها بورسی با دلار 14 تا 20 تومان کار می کنند و با انتشار خبر عدم تایید قیمت گذاری دستوری در بورس کالا طی جلسه غیر علنی مجلس و همچنین به گفته وزیر صمت، به زودی طرح مشترک مجلس-دولت را در حوزه خودرو ارائه خواهد شد! که این اقدام موجب بهتر شدن شرایط بازار بورس خواهد شد و از سوی دیگر رئیس مجلس آقای قالیباف از تصمیمات اتخاذ شده اخیر خبر داد داد که موجب تثبیت بازار بورس و ادامه دار بودن روند نزولی قیمت دلار خواهد شد.

و علی ربیعی سخنگوی دولت از روند انتقال یک درصد صندوق توسعه ملی به بازار بورس گفت: پرداخت‌ها از منابع ریالی صندوق انجام می‌شود و در مرحله اول هزار میلیارد تومان تامین و پس از امضای قرارداد توسط صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز خواهد شد.

از این رو می توان پیش بینی کرد که بازار بورس در شنبه 3 آبان ماه 99 و همچنین هفته آتی از وضعیت بهتری برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا