اخبار بورس

بازار بورس شنبه 19 مهر 99 چه خواهد شد؟

گویی بعد از 2 ماه اصلاح بازار و کفسازی قیمت اکثر این هفته بخت و اقبال با فعالان بازار بورس همراه بوده و شاخص با رشد چشمگیری هفته را به پایان رساند اما بازار بورس شنبه 19 مهر ماه سال 99 چه می شود؟

شاخص بازار بورس در اخرین روز معاملاتی هفته (چهارشنبه 16 مهر 99) با رشد 1.72% برابر با 26009 واحد به 1 میلیون 540 هزار و 707 واحدی رسید.

پیش بینی بازار بورس شنبه 19 مهر 99

می توان به رشد شاخص بورس و عبور از 1 میلیون 650 هزار واحدی در هفته آینده با تکیه بر انتشار اخبار موثر همچون :

امیدوار بود زیرا نشانه هایی از بازگشت شاخص و صعود بازار سرمایه در هفته آینده به چشم می خورد. از آنجایی که بازار اصلاح شدیدی داشته می توان گفت که دیگر هیچ سهامدارای حاضر به فروش سهم خود با این کف قیمتی نخواهد بود و از سوی دیگر نیز قیمت برخی از سهم ها طوری کاهش یافته که آماده خرید و سرمایه گذاری می باشد.

وزیر اقتصاد از عرضه دارا سوم خبر داد

فرهاد دژ پسند از عرضه صندوق ETF دارا سوم در بازار بورس، در آینده نزدیک خبر داد و گفت :  باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات عرضه خواهد شد. ما نیز امیدواریم با تکیه بر این خبر شوک مثبتی به وضعیت کنونی بازار وارد شود.

تکذیب خبر افزایش نرخ سود بانکی

با انتشار خبر خوب دیگری مبنی بر تکذیب افزایش نرخ سود بانکی توسط عباس مرادپور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد می توان شنبه 19 مهر 99 و همچنین هفته آینده را متعادل و مثبت پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا