اخبار بورس

آیا بازار بورس در 5 آبان 99 مثبت و صعودی می شود؟

امروز شنبه 3 آبان 99، اولین روز از هفته نخست آبان ماه بازار بورس متعادل آغاز شد اما پس از گذشت دقایقی، مجددا ادامه روند نزولی هفته گذشته از سر گرفته شد. آیا این روند نزولی ادامه خواهد داشت و آیا بازار بورس در 5 آبان 99 مثبت و صعودی می شود؟

شاخص کل بازار بورس در 3 آبان ماه 99 با افت 2.71 درصدی برابر با 38299 واحد متاسفانه به کانل 1 میلیون و سیصد هزار واحدی بازگشت.
شاخص هم وزن نیز با 4760.84 واحد افت به 389,119 رسید.

پیش بینی بازار بورس در دوشنبه 5 آبان ماه 99

با اینکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاهد جمع شدن صف های خرید و متعادل شدن روند معاملات بازار بورس بودیم و سیگنال هایی از رشد بازار بورس به چشم می خورد اما دوباره  شاخص کل بازار به کانال 1 میلیون 300 هزار واحدی عقبگرد نمود دلیل این افت شاخص را می توان ترس سهامداران از نتیجه انتخابات آمریکا دانست!! برای کسب اطلاعات بیشتر مطلبی که در مورد تاثیر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار بورس ایران منتشر نمودیم را مطالعه نمایید.

اما بهتر است که بدانید نتیجه انتخابات آمریکا هر چه که باشد هیچ فرقی به حال اقتصاد و بازار بورس ایران نخواهد داشت! سیاست جو بایدن و ترامپ هر دو علیه ایران یکی است از این رو بهتر است که به هیجان ناشی از ترس ریزش غلبه نمایید تا آرامش به بازار بورس بازگردد. در ادامه این مطلب نظر شما را به نظر کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار بورس در روز دوشنبه 5 آبان 99 جلب می نماییم.

نظر کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار بورس در روز دوشنبه 5 آبان 99

کارشناس بازار سرمایه، خانم مهشید داداش زاده نظر خود را درباره روند روز دوشنبه 5 آبان 99 چنین بیان داشت: به دلیل کاهش قیمت سهم ها احتمالا در روز 2 شنبه 5 آبان 99 روند صعودی و مثبت شود.

وی درباره دلیل افت شاخص بورس امروز گفت: وقتی بازار سهام اصلاح سنگین انجام می‌دهد قیمت‌ها باید رنج قیمتی خود را حفظ کنند و شاید این رنج‌سازی طولانی‌مدت شود. همچنین بازار سهام به نوعی گرفتار جو هیجانی و صف‌های فروش گسترده شده که این فرایند را طولانی‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا