اخبار بورس

انتشار صورتهای مالی 9 ماهه توسط شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا

به گزارشی از طریق  رادیو سهام صورت گرفت  شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا  ( کساوه) در گزارش ۹ماهه سود هرسهم را ۷۲۸ریال اعلام کرد که در مقایسه به مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۳۲درصد افزایش داشته است.

کساوه میزان سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۴۸۰میلیارد ریال و سود خالص آن را ۳۸۵میلیارد ریال و همچنین میزان سود انباشته آن بالغ بر ۵۲۷میلیارد ریال . اعلام کرده است

این شرکت  تولید با استفاده حداکثری از ظرفیت قابل دسترس  را در برنامه های خود  مورد توجه قرار داده است و هم چنین بیان کرده که  فروش محصولات نیز با تمرکز بر بازارهای صادراتی در دستور کار شرکت قرار دارد.

هم چنین در خصوص جزییات منابع تامین مالی در پایان دوره اعلام کرد که تأمین مالی شرکت عمدتاً از محل فعالیت های عادی عملیاتی شرکت صورت پذیرفته است.

 کساوه  با توجه به تعهد شرکت در خصوص حفظ منافع سهامداران بیان کرده که سیاست شرکت در جهت تامین سرمایه در گردش از محل درآمدهای حاصل از عملیات جاری شرکت، و جهت اجرای پروژه ها اخذ تسهیلات بانکی بلندمدت و تأمین بخشی از محل سود انباشته است.

“کساوه”  هم چنین از دیگر برنامه های مهم خود : اجرای پروژه افزایش ظرفیت تولید محصولات پرسلانی لعاب پولیش و اجرای پروژه تولید محصولات سایز بزرگ پرسلانی (اسلب) را  اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا