اخبار بورساخبار مهم اقتصادی

افشای مجموع قرارداد های دو تیم استقلال و پرسپولیس

در تازه ترین خبرهای منتشر شده اعلام گردید که دو تیم استقلال و پرسپولیس اقدام به افشای مجموعه قراردادهای خود نموده اند که بر اساس آمار منتشر شده مجموعه قراردادهای تیم استقلال از تیم پرسپولیس بالاتر می باشد. در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

افشای صورت های مالی دو تیم بورسی

دو تیم پرسپولیس و استقلال برای اولین بار مجموع ارقام قراردادهای خود را افشا کردند.

حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در تازه ترین خبرها، مبالغ قرارداد های بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

نکته قابل توجه در این خصوص این میباشد که این دو باشگاه تنها به انتشار مجموع قراردادها بسنده کردند و جزئیات بیشتری را در اختیار فرابورس قرار ندادند.

صورت مالی تیم استقلال

بر اساس اطلاعات منتشر شده مجموع قراردادهای تیم پایه و بزرگسال استقلال ۳۰۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و مجموع قرارداد کادرفنی این باشگاه ۳۶ میلیارد تومان میباشد.

با توجه به اینکه در فصل قبل این مبلغ در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بود بررسی ها نشان می دهد که مجموع قراردادهای این تیم با افزایش دو برابری همراه بوده است.

صورت مالی تیم پرسپولیس

علاوه بر آن بر اساس آمار منتشر شده مجموعه قراردادهای تیم پرسپولیس ۲۲۰ میلیارد تومان میباشد که با توجه به اینکه در فصل گذشته این مبلغ در حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است چیزی در حدود ۸۰ میلیون تومان افزایش هزینه داشته اند.

علاوه بر مجموع قرارداد های بازیکنان، ۵۰ میلیارد تومان برای اعضای داخلی کادر فنی پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا