اخبار بورسنماد ها

افشای اطلاعات گروه الف بانک دی 9 دی چه بود؟ / نماد بانک دی چه زمانی بازگشایی می شود؟

قیمت سهام بانک دی که پیش از اصلاح مرداد ماه به 8 هزار تومان نیز رسیده بود اکنون به نقطه حمایتی 39 هزار و 386 ریال رسیده است این سهم ارزنده که افزایش سرمایه 3600 درصدی آن در دست بررسی قرار گرفته در سه شنبه هفته گذشته 9 دی ماه 99 به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف به مدت 2 روز معاملاتی متوقف شد. این اطلاعات درخصوص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بانک به شرکت‌های فرعی در سرفصل تسهیلات گنجانده شده و از این جابه‌جایی به درآمدهای بانک دی به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان اضافه خواهد شد.

از سوی دیگر اگر لایحه FATF نیز تایید شود می تواند در میان مدت و بلند مدت بر روند معاملات این سهم بسیار موثر باشد.

آخرین اخبار بورسی:

پیش بینی بازار بورس فردا 15 دی ماه 99

قیمت صندوق دارا یکم امروز 14 دی 99 چقدر است؟

قیمت صندوق پالایش یکم امروز 14 دی 99 چقدر است؟

افشای اطلاعات گروه الف بانک دی 9 دی چه بود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، روز گذشته دو افشای گروه الف منتشر شد که اولی مربوط به بانک دی است. در این اطلاعیه از انعقاد یک قرارداد مهم خبر داده شده است. اما این اطلاعیه در ارتباط با خبری است که قبلا از سوی این بانک درخصوص انتقال بخشی از مطالبات خود از شرکت‌های فرعی این بانک منتشر شده بود، منتها در اطلاعیه قبلی هیچ صحبتی از رقم این انتقال و میزان درآمدی که برای شرکت حاصل خواهد کرد به میان نیامده بود.

با این حال اگر خاطرتان باشد در این ستون با بررسی صورت‌های مالی بانک، رقم این انتقال به‌صورت احتمالی محاسبه شده بود و همین رقم اعلان شده در اصلاحیه جدید ذکر شده است. در این اصلاحیه عنوان شده که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بانک به شرکت‌های فرعی در سرفصل تسهیلات گنجانده شده و از این جابه‌جایی به درآمدهای بانک دی به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان اضافه خواهد شد.

پیام مدیرعملیات بازار فرابورس ایران در خصوص زمان بازگشایی نماد بانک دی :

«

به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت بانک دی (دی۱) پس از افشای اطلاعات با اهمیت و عدم ارائه اطلاعات درخواست شده از ناشر ظرف مهلت مقرر، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ آماده انجام معامله می‌باشد. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا