اخبار بورس

افزایش سرمایه 67 درصدی “فافزا” (شرکت فولاد افزا سپاهان) چه شد؟

افزایش سرمایه 67 درصدی “فافزا” (شرکت فولاد افزا سپاهان) به دلایلی از دستور کار خارج شد و معاملات این نماد به مدت 2 روز کاری متوقف شد.

پیش بینی بازار بورس فردا 21 دی 99

برنامه افزایش سرمایه 25 درصدی “درهآور” از محل آورده نقدی

دلیل خروج از دستور کار افزایش سرمایه 67 درصدی “فافزا” چه بود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فولاد افزا سپاهان از دلایل خروج دستور کار افزایش سرمایه 67 درصدی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، محمد فتحی مدیرعامل “فافزا” اعلام کرد: گزارش توجیهی افزایش سرمایه در اردیبهشت سال جاری با هدف اجرای عملیات ساخت و طرح توسعه خط جدید (بریکت سازی آهک) و تامین مقدمات حضور در بازار دوم فرابورس به حسابرس ارسال و گزارش بازرس قانونی درباره آن در ۲۱ اردیبهشت و درخواست صدور مجوز در ۷ خرداد در سامانه کدال درج و درخواست شد که ۱۲ خرداد نامه اعلام نواقص توسط اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار به شرکت واصل شد.

اما بر اساس صلاحدید مدیران شرکت با توجه به نامشخص بودن شرایط اتمام قرارداد BOT تولید دولومیت کلسینه و با تغییر در تامین منابع مالی اجرای طرح بریکت سازی از محل مدیریت نقدینگی، افزایش سرمایه از دستور کار خارج شد و سازمان بورس نیز به دلیل اتمام زمان بندی تکمیل نواقص در ۲۲ تیرماه نسبت به اعلام خروج از رسیدگی به پرونده افزایش سرمایه اقدام ابلاغ کرد بنابراین جهت شفافیت و اطلاع به استحضار می رساند افزایش سرمایه مزبور صورت نخواهد پذیرفت.

بنابراین گزارش، پیش تر مقرر شده سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از 9 به 15 میلیارد تومان (معادل 67 درصد) برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا