اخبار بورسنماد ها

افزایش تقاضا برای پالایشی ها در بازار بورس 3 دی 99

امروز پیش بینی های مثبتی از بازار بورس اعلام شده است و بازار سهام به نظر متعادل است. با توجه به بررسی روند عرضه و تقاضا در بازار امروز، نمادهای پالایشی و سهام کوچک پیشتاز تقاضا در بازار هستند و امروز شاهد بهبود عملکرد شاخص هم وزن هستیم.

پیشتازی پالایشی ها و سهام کوچک در تقاضای بازار بورس امروز 3 دی ماه 99

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز؛

شروع معاملات امروز با افزایش تقاضا در نمادهای کوچک همراه بود و شاخص کل بیش از نیم درصد رشد کرد، همچنین در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن حدود یک درصد رشد کرد و نشان از عملکرد بهتر سهم‌های کوچک نسبت به نمادهای بنیادین است. برخی از کارشناسان عقیده دارند در جریان معاملات هفته آینده بازار سهام دوباره به نمادهای بنیادین توجه می‌کند.

از طرفی حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سهام عقیده دارد به دلیل ابهامات دیپلماتیک و نوسان‌گیری بازارگردان‌ها بازار سهام به محلی برای نوسان‌گیری تبدیل شده و به همین دلیل سهم‌های کوچک بازار سهام مورد توجه سهامدارن قرار گرفته‌اند.

همچنین بخوانید:

بازار سهام به سمت سهم های کوچک متمایل است

دستورالعمل بازارگردان های بورس تغییر خواهد کرد

افزایش سرمایه کماسه، امین و رکیش

بررسی سهام نمادها در بازار امروز/کدام نمادها روند بهتری دارند؟

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای پالایشی روند بهتری دارند و نمادی مانند شتران از تاثیرگذارارن مثبت بر شاخص کل است.

در جریان معاملات این هفته از بازار سهام روند معاملات متعادل بود و گرایشات مثبت به دلیل افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز شاخص کل رنج مثبت پیدا کرد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای وپارس، شتران، وبملت و خودرو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی، فولاد و فخوز بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سهام داشتند.

به دلیل اینکه نمادهای شاخص‌ساز مانند شستا و فولاد روند صعودی قوی ندارند شاخص کل رشد چندانی ندارد و به همین دلیل عملکرد شاخص‌ هم‌وزن بهتر از شاخص کل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا