اخبار بورس

اخذ مجوز افزایش سرمایه برای سه نماد دلر،آریا و فزرین

سه شرکت بورسی و فرابورسی موفق به اخذ مجوز افزایش شدند. شرکت داروسازی اکسیر با نماد بورسی «دلر» به میزان 150 درصد، پلیمر آریا ساسول با نماد «آریا» به میزان 100 درصد و شرکت زرین معدن آسیا «فزرین» تا 66 درصد موفق به افزایش سرمایه خود شدند و برای برگزاری مجمع فوق العاده آماده خواهند شد.

سه نماد بورسی و فرابورسی برای افزایش سرمایه 150، 100 و 66 درصدی مجوز گرفتند

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس:

سه شرکت داروسازی اکسیر، پلیمر آریاساسول و زرین معدن آسیا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 150، 100 و 66 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی بازار بورس هفته آینده (هفته آخر آذر ماه 99)

براین اساس، سرمایه فعلی “دلر” از 45 به 112.5 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اجرای طرح توسعه و اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

همچنین “آریا” سرمایه فعلی را از 458.4 به 916.8 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و صرف اجرای طرح احداث واحد پلی اتیلن جدید می شود.

دراین میان، سرمایه فعلی “فزرین” از 65 به 108 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت معدنی از محل سود انباشته و برای اجرای طرح خرید 25 دستگاه کامیون و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر اعمال می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 108 به 118 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

همچنین بخوانید: اخذ مجوز برای افزایش سرمایه بانک کارآفرین و سرمایه گذاری سپه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا