اخبار بورس

وضعیت بازار بورس فردا یکشنبه 6 مهر 99 چگونه خواهد بود؟

امروز 5 مهر ماه 99 در ساعات اولیه بازار با افزایش تقاضا مواجه بودیم و شاخص تا حدود 1.5% رشد داشت اما با گذشت زمان در اواسط ساعات معاملاتی اولین روز هفته از فشار تقاضا کاسته شد و در پایان ساعت معاملات با 0.25٪  افزایش، معادل 4074 ، شاخص کل به 1.615.656 رسید اما بازار بورس فردا 6 مهر 99 چگونه خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 6 مهر 99

همانطور که پیش بینی ها صورت گرفته در رابطه 3 مهر و 5 مهر 99 به واقعیت پیوست می توان گفت که بازار در هفته پیش رو، روند صعودی اما کندی را در پیش خواهد گرفت البته اقدامات صورت گرفته همچون :

  • ارسال سفارش فروش با ارزش کمتر از ۵ میلیون ریال تخلف معاملاتی محسوب خواهد شد. در صورتی که کل ارزش دارایی مشتری در یک نماد کمتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد، صرفاً می‌تواند یک سفارش فروش در آن نماد و به ارزش کل دارایی ارسال نماید در غیر اینصورت مشمول تخلف معاملاتی خواهد بود

  • از تاریخ ۵ مهرماه ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی، در صورت خرید سهام یک نماد بورسی، فروش تعداد خریداری شده برای آن نماد در همان روز امکان‌پذیر نخواهد بود.” که امروز از سوی ناظر بازار منتشر شد را نمی توان در این روند صعودی نادیده گرفت

تا حدودی می تواند مانع از نوسانگیری روزانه برخی از حقوقی های بورس و سرمایه گذاران عمده بازار شود و در حالت خوشبینانه بتوان از هیجان موجود در بازار بکاهد.

با این محدودیت دیگر شما نمی توانید سهمی را که در همان روز خریداری نمودید به فروش برسانید. بطور مثال اگر شما امروز 100 سهم از نماد فملی خریداری کرده باشید اجازه ندارید آن 100 سهم را در همان روز به فروش برسانید. از این رو می توان چنین برداشت کرد که هفته خوبی و سودمندی را بعد از مدت ها تجربه خواهیم کرد.

بازی حقوقی ها در بورس به چه معناست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا