اخبار بورس

آغاز عملیات بازارگردانی 4 شرکت بورسی و فرا بورسی

سهام 4 شرکت بورسی و فرابورسی آماده عملیات بازارگردانی می شود. بازارگردانی برای 4 شرکت با دامنه مظنه 1 درصدی و 3 درصدی آغاز می شود. عملیات بازارگردانی با حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از روز 5 شنبه، امروز و فردا شروع می شود.

عملیات بازارگردانی 4 نماد بورسی و فرابورسی آغاز شد

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس؛

عملیات بازارگردانی سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی با دامنه مظنه یک و سه درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از پنج شنبه، امروز و فردا آغاز می شود.

سمیرا خشنود مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران در ادامه انتشار اطلاعات بازارگردانی شرکت ها اعلام کرد: عملیات بازارگردانی شرکت‌های فولاد سپید فراب کویر و بین المللی محصولات پارس با شرایط زیر از 26 آذر انجام می پذیرد.

همچنین هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی سهم آشنا یکم مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت آزمایش در نماد “لازما” مندرج در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از شنبه ۲۹ آذر آغاز می شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه بازار تمدن مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت ریل پرداز سیر در نماد “حریل” قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از یکشنبه ۳۰ آذر آغاز می‌شود.

همچنین بخوانید:پیش بینی 5 کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار بورس هفته جاری (هفته اول دی 99)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا