فراتر از خبر

دومین فرزند زوج جذاب و مشهور هالیوودی به دنیا آمد + عکس

جیسون استاتهام (Jason Statham) هنرپیشه سرشناس ۵۴ ساله و نامزدش رزی هانتیگتون (Rosie Huntington) مدل مشهور ۳۴ ساله صاحب دومین فرزندشان شدند. به گفته نزدیکان این زوج، دومین فرزند آنها که دختر است چهارشنبه گذشته (۲ فوریه) به دنیا آمده است. جیسون استاتهام و رزی هانتیگتون که از سال ۲۰۱۰ تاکنون با یکدیگر در رابطه هستند و سال۲۰۱۶ نامزد کردند، یک پسر ۴ ساله نیز دارند.

جیسون استاتهام و همسرش

جیسون استاتهام و همسرش1

جیسون استاتهام (Jason Statham)

رزی هانتیگتون

بیوگرافی جیسون استاتهام

جیسون استاتهام در تاریخ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۶۷ متولد شد. او  بازیگر، تهیه‌کننده، ورزشکار و صداپیشه مشهور بریتانیایی است که بیشتر در فیلم‌های رزمی و اکشن فعالیت داشته است. او به ورزش‌های رزمی کاراته، کیک بوکسینگ و وینگ چون کونگ فو تسلط دارد و به طور معمول صحنه‌های رزمی را خود ایفای نقش می‌کند.

وی به مدت ۱۲ سال عضو تیم شیرجه بریتانیا بوده است و تجربیاتی نیز در رشتهٔ ژیمناستیک دارد. او همچنین یک مدل مد و فروشنده بازار سیاه بوده است. جیسون به همراه وینی جونز رستورانی اشتراکی در لس آنجلس دارند.

جیسون به مدت ۷ سال با کلی بروک در ارتباط بود تا اینکه در سال ۲۰۰۴ از او جدا شد. وی از سال ۲۰۱۰ با رزی هانتینگتون وایتلی در ارتباط است و در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۱۶ اعلام نامزدی کرده‌اند. اولین فرزند آن‌ها با نام جک اسکار استاتهام در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۷ متولد شد.

استاتهام، خانه‌ای به ارزش ۲۰ میلیون دلار در ملیبو، کالیفرنیا و خانه‌ای ۷ میلیون دلاری در هالیوود هیلز لس آنجلس دارد.

بیوگرافی رزی هانتیگتون

رزی آلیس هانتینگتون وایتلی زاده ۱۸ آوریل ۱۹۸۷می باشد. او مدل و بازیگر انگلیسی است. رزی در بیمارستان فریدم فیلدز در پلی مات دوون به دنیا آمد. مادرش فیونا یک معلم تناسب اندام و پدرش چارلز اندر هانتینگتون یک نقشه‌بردار حرفه‌ای است. اجداد وی اهل لهستان بوده‌اند که در سال ۱۸۷۰ به انگلستان مهاجرت کردند. رزی در مزرعه‌ای در تاویستوک بزرگ شد. .

از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه و مکس دیوانه: جاده خشم اشاره کرد.

او زیباترین زن سال ۲۰۱۳ به انتخاب مجله ماکسیم شد.

رزی هانتینگتون وایتلی به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا