فراتر از خبر

3 دلیل اهمیت طراحی ویلا در شمال

یکی از راهکارهای کاهش هزینه ساخت ویلا و بالا بردن مقاومت متریال ها در شرایط اقلیمی شمال کشور ایران، طراحی ویلا است، به عبارتی با طراحی ویلا در شمال می توانید ارزش مالی ساختمان خود را بیشتر کنید

برای آنکه بتوانید ویلای رویاهای خود را در شمال بسازید که علاوه بر به وجود آوردن حس آرامش، بتواند متناسب با سلیقه و خواسته ی شما باشد و در عین حال از مقاومت و دوام مناسبی برخوردار باشد باید پروژه خود را به شرکت ها یا طراحان مجرب و واجد صلاحیت بسپارید.

برخی از کارفرمایان طراحی ویلا را امری غیر ضروری می دانند و نقشه های طراحی ویلا در شمال خود را به صورت آماده تهیه می کنند و یا طراحی آن را به طراحان مبتدی می سپارند، اما این نوع از کارفرمایان  در هنگام ساخت با مشکلاتی سرسام آور روبرو خواهند شد و مجبور به پرداخت هزینه ای دوباره برای طراحی ویلا می شوند، در این مقاله دلایل اهمیت طراحی ویلا در شمال را بازگو خواهیم کرد.
از جمله مهمترین عوامل در طراحی ویلا در شمال می توان به موارد زیر اشاره کرد، در صورتی که طراح بتواند متناسب با موارد گفته شده در زیر طراحی ویلا در شمال را انجام دهد، ویلا در بالاترین کیفیت به بهره وری خواهد رسید.

  • نوع اقلیم
  • جهت تابش نور خورشید
  • مقاومت و نوع خاک
  • جهت وزش بادهای نامساعد
  • و …

با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی دلایل اهمیت طراحی ویلا در شمال آشنا شوید.

کاهش هزینه ساخت ویلا

یکی از مهمترین دلایل طراحی ویلا در شمال، کاهش هزینه ساخت ویلا است.

در صورتی که طراحان بتوانند طراحی نمای ساختمان شما را به صورت تری دی و در بالاترین کیفیت ارائه دهند، شما می توانید پیش نمایشی از ویلا خود را بعد از ساخت ببینید، از این رو در صورتی که از برخی متریال ها و یا فرم ظاهری ساختمان ویلایی راضی نباشند می توانند در هنگام طراحی آن را تغییر دهند، به این صورت تنها با برخی از الگوریتم های طراحی می توان مسیر ساخت ویلا را تغییر کرد، از این رو نیازی به تخریب دیوار و یا تغییر متریال بعد از ساخت وجود نخواهد داشت.

همچنین در صورتی که طراحی ویلا خود را به شرکت های واجد صلاحیت بسپارید که از طراحان خبره ای برخوردار باشند، علاوه بر ارائه نقشه های تری دی، فاز 1 و فاز 2؛ می توانید از نقشه های شاپ که حاوی تعیین جنس متریال، ابعاد متریال، نحوه نصب و … است را نیز تحویل بگیرید، به این صورت هزینه پرتی مصالح را می توانید تا 15 درصد کاهش دهید.

سازگاری مصالح با اقلیم

در شمال کشور ایران به دلیل وجود اقلیم گرم و مرطوب، فرسایش مصالح با سرعت بیشتری انجام می گیرد، با استفاده از نقشه های شاپ می توانید عواملی همچون موارد زیر را نیز تعیین کنید.

  • نحوه زیرسازی در ویلا
  • نوع متریال استفاده شده در نما و یا دکوراسیون داخلی ویلا
  • نحوه نصب مصالح

به عبارتی با رعایت موارد ذکر شده در هنگام طراحی ویلا در شمال می توانید مقاومت و دوام ساختمان ویلایی خود را تا 60 درصد افزایش دهید.
برای مثال تصور کنید برای ساخت ویلا خود از زیرسازی فلزی استفاده کرده اید و در نمای ساختمان ویلای خود از متریال هایی همچون پانچ متال یا استرچ متال بهره برده اید.
کلیه عوامل مصالح ذکر شده، از برآورد هزینه بالایی برخوردار است و استفاده از این نوع مصالح در شهرهای همچون تهران و … می تواند ارزش مالی ساختمان شما را افزایش دهد، با این حال استفاده از این نوع مصالح در شرایط اقلیمی موجود در شمال کشور می تواند ساختمانی نازیبا و در عین حال بدون مقاومت را به وجود آورد، از این رو بهتر است برای ساخت ویلا خود از زیرسازی بتنی و مصالح متناسب با این اقلیم بهره ببرید.

استفاده از مصالح ارزان و بی کیفیت هنگام ساخت ویلا در شمال تنها کیفیت ساخت را پایین می‌آورد و هزینه‌های پس از اجرا را افزایش می‌دهد، در انتخاب مصالح دقت کنید.

طراحی ویلا مدرن در شمال
طراحی و اجرا ویلا در شمال

بالا رفتن ارزش مالی ساختمان

شرکت های مهندسی معتبر و مجرب و یا طراحان خبره برای بالا بردن ارزش کاری خود، همواره در حال بروز کردن اطلاعات معماری خود هستند، از این رو برای شناخته شدن خود و بالا بردن ارزش کاری خود، سعی در طراحی ساختمان هایی شاخص و در عین حال مقاوم خواهند کرد.

حال در صورتی که طراحی نمای ساختمان خود را به طراحان قابل و یا شرکت های مهندسی مجربی بسپارید، طراحی نما به صورت شاخصی انجام خواهد گرفت، به این صورت می تواند بعد از ساخت ویلای خود از ساختمانی با ارزش مالی بالایی بهره مند شوید، با عبارتی با پرداخت قیمت طراحی ویلا خود می توانید سرمایه گذاری کنید و از ساخت ویلا خود سود ببرید.

طراحی ویلا مدرن در شمال
ساخت و طراحی ویلا سه طبقه

طراحی ویلا با نما دیزاین

شرکت نما دیزاین با بهره گیری از کادر طراحان و مجریان مجرب و خبره خود توانسته همواره مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران باشد.

این شرکت خدمات طراحی ویلا در شمال شما را در قالب نقشه‌های فاز ۱ و ۲، نقشه های شاپ، نورپردازی، رندر(به میزانی کل نما دیده شود)، انیمیشن، عکس پاناروما و AR – VR و … ارائه خواهد داد، از این رو شما با پرداخت هزینه ای معقول و بهینه می توانید کلیه خدمات طراحی ویلا خود را در بالاترین کیفیت و کمترین زمان تحویل بگیرید.

همچنین این شرکت به واسطه تیم اجرایی خود و سابقه 10 ساله خود در صنعت ساخت و ساز می تواند هزینه تهیه متریال های ساختمان شما را تا 30 درصد کاهش دهد چرا که شرکت نما دیزاین مصالح ساختمانی را از کارخانه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه می کند، به این صورت هزینه تهیه مصالح نیز کاهش خواهد یافت و با بهره گیری از تیم اجرایی خود می تواند ساختمانی مقاوم و در عین حال با کیفیت را به شما ارائه دهد.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات این شرکت و سفارش طراحی ویلا در شمال خود بر روی لینک https://nama.design/ کلیک فرمایید و از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا