ارز دیجیتال

چگونه ارز دیجیتال ترون بخریم؟

ارز دیجیتال ترون (TRX) از سپتامبر سال 2017 و بعد از اولین ICO راه اندازی شد. در اوایل پیدایش این ارز دیجیتال TRX توکنی بود روی شبکه اتریوم، بعد از فعال شدن بلاک چین ترون در 25 ژوئن سال 2018 روی شبکه اصلی آمد. بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال، ترون قابل استخراج نمی باشد و تایید تراکنش ها از راه الگوریتم اثبات سهام نمایندگی شده (DPoS) انجام می شود. در ادامه این مطلب خواهیم گفت که چگونه ارز دیجیتال ترون بخریم؟ می پردازیم.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت ترون رایگان

چگونه ارز دیجیتال ترون بخریم؟

ترون از آن دسته از ارزهای دیجیتالی است که رشد زیادی داشته و به سرمایه گذاران خود بخصوص سرمایه گذاران اولیه خود سود زیادی داده. در ابتدای راه اندازی ترون ارزش هر واحد از این ارز دیجیتال ۰.۰۰۲ دلار به صرافی ها عرضه شد و در زمان کوتاهی اوج گرفت و قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال به ۰.۰۲۸ دلار رسید یعنی بطور کلی بیشتر از 10.000 درصد رشد در عرض چند ماه! برای خرید ارز دیجیتال ترون (TRX) کافیست در یکی از صرافی های معتبر که در ادامه این مطلب به آنها اشاره کرده ایم ثبت نام کنید. برای ثبت نام در صرافی و بهره مندی از تخفیف کارمزد، از طریق لینک های ثبت نامی که در طی این مطلب آورده شده اقدام نمایید.

1. خرید ترون از صرافی بیت کش

صرافی بیت کش یکی از صرافی های معتبر ایرانی می باشد که از ارز دیجیتال ترون را پشتیبانی می کند. پشتوانه ی صرافی بیت کش را می توان هزارن کاربر دانست که روزانه در این صرافی به خرید و فروش ارز از جمله ترون می پردازند.

صرافی بیت کش خدمات خود را به صورت 24 ساعته در اختیار شما می گذارد و کارمزد انجام تراکنش در این صرافی نسبت به سایر صرافی ها کمتر می باشد.

شما برای ثبت نام در این صرافی در مرحله ی اول باید وارد وب سایت این صرافی شوید و حساب کاربری خود را تشکیل دهید و اطلاعات شخصی را که از شما خواسته در آن وارد کنید بعد از این مرحله باید مراحل احراز هویت را انجام دهید.

در انجام مرحله احراز هویت نیازمند است که شما عکس خود و کارت شناسایی خود را ارسال نمایید که این نشان از امنیت این صرافی می باشد که این امر باعث جلوگیری از جرائم الکترونیکی و فیشینگ های اینترنتی می شود.

پس از انجام مراحل ثبت نام می توانید به بخش خرید بروید و گزینه پیش فرض که بر روی بیت کوین است را به ترون تغییر دهید. بعد از وارد کردن مقدار ترون مد نظرتان قیمت آن به تومان برای شما نمایان می شود در صورت تایید به مراحله پرداخت وارد می شوید.

در مرحله پرداخت شما به درگاه بانک وصل می شوید و در آن قسمت مبلغ ترون خریداری شده را به تومان واریز کنید. بعد از پرداخت کافی است آدرس کیف پول یا لینک آن را وارد کنید تا در کمترین زمان به کیف پول شما اضافه شود.

برای ثبت نام در این صرافی و استفاده از تخفیف 15 درصدی کارمزد فقط کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک ثبت نام در صرافی بیت کش

2. خرید ترون در صرافی نوبیتکس

برای خرید ارز دیجیتال ترون در صرافی نوبیتکس باید مراحل زیر را برای ساخت حساب کاربری در این صرافی، طی کنید :

  1. ساخت یک حساب کاربری
  2. تکمیل فرآیند احراز هویت
  3. شارژ کردن حساب خود بصورت ریال و یا یکی از ارزهای دیجیتال
  4. ثبت سفارش خرید یا فروش و مبادله ارز ترون در بازار نوبیتکس
  5. همینطور ثبت درخواست برداشت به صورت ریال و یا یکی از ارزهای دیجیتال

شما برای خرید و یا فروش ترون باید به چند نکته ی مهم توجه کنید که عبارت است از سیال بودن، حجم بازار و شکاف قیمتی احتمالی از نکات قابل توجه و مهم در معامله محسوب می شوند. صرافی معتبر نوبیتکس امکان خرید جفت ارزها را در اختیار کاربران خود قرار داده است شما با استفاده از همین ویژگی می توانید از راه های مختلفی برای خرید ارز دیجیتال ترون اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت صرافی نوبیتکس و بایننس

قدم بعدی برای خرید ترون، افزایش موجودی حساب کاربری شما است که شما برای شارژ حسابتان از دو روش می توانید استفاده کنید:

1. واریز مبلغ از طریق درگاه امن که مانند سایر خریدهای اینترنتی می باشد.

2. واریز بانکی و شارژ حساب کاربری بطور مستقیم و ارائه ی فیش آن به کارشناسان صرافی

بعد از گذراندن این مراحل می توانید ارز دیجیتال ترون و مقدار مدنظرتان از این ارز را خریداری کنید.

برای ثبت نام در صرافی نوبیتکس و استفاده از کد تخفیف کارمزد 15 درصدی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس

3. خرید ترون در صرافی بیت پین

شما بعد از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت باید موجودی حساب خود را افزایش دهید. در صرافی بیت پین می توانید این فرایند را انجام دهید و قبل از خرید یا فروش ترون از طریق این صرافی به بررسی دقیق روند بازار و کسب اطلاعات دقیق از قیمت ها بپردازید.

برای فروش ترون نیز صرافی بیت پین کار را برای شما آسان کرده است اگر شما قصد فروش مقداری از ترون و یا کل دارایی خود را دارید می توانید در این صرافی با کلیک کردن به روی گزینه “خرید آسان“، اقدام به فروش ترون خود کنید.

خرید و فروش ترون و تمامی ارزهای دیجیتال در صرافی بیت پین به سه روش سفارش سریع و سفارش محدود و سفارش ترکیبی OCO قابل انجام می باشد.

برای ثبت نام در این صرافی و استفاده از کد تخفیف کارمزد 15 درصدی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 لینک ثبت نام در صرافی بیت پین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا