فراتر از خبر

آیا پریناز ایزدیار ازدواج کرده است؟

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشه ایرانی است که بعد از بازی در سریال “زمانه” ساخته حسن فتحی به شهرت رسید و معروف شد. پریناز در سریال و فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است از جمله یک مرد، یک شهر، ابد و یک روز، سریال محبوب شهرزاد و … .

از افتخارات او هم می توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر اشاره نمود.

در سال جاری نیز در فیلم “ملاقات خصوصی” به تهیه‌کنندگی امیر بنان، نویسندگی امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ و کارگردانی امید شمس، در کنار هوتن شکیبا ایفای نقش کرده است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

“ملاقات خصوصی”  این روزها با اقبال ویژه ای نیز در جشنواره فیلم فجر روبرو شده است.

محبوب‌ترین فیلم چهلمین جشنواره فجر مشخص شد

حالا مدت هاست شایعه ازدواج پریناز ایزدیار بر سر زبان ها افتاده.

این روزها که بازار طلاق و جدایی هنرمندان، فوتبالیست ها و سلبریتی ها در کنار ازدواج‌ها داغ است، گفته می شود پریناز ایزدیار نیز ازدواج کرده است و انگشتر او در جشنواره فیلم فجر که از نگاه خبرنگاران و عکاسان دو نماند، شک کاربران به ازدواج پریناز را دو چندان کرد.

پریناز+ایزدیار[1]
پریناز ایزدیار در جشنواره فیلم فجر
پریناز ایزدیار

نگاه معنادار هوتن شکیبا به خانم بازیگر جنجال آفرین شد!

از طرفی نگاه ها و ژست های صمیمی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در میان کاربران این جنجال را به پا کرد که این دو هنرمند ازدواج کرده اما فعلا تمایلی به رسانه ای کردن این مسئله ندارند و می خواهند در خفا بماند.

هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار

برخی از خبرگزاری ها در بخش اخبار زرد خود نوشتند: پریناز ایزدیار که روزهای گذشته در مراسم فوتوکال جشنواره فجر شرکت کرده بود، انگشتر نامزدی به دست راست داشت و این اتفاق از دید عکاسان مخفی نماند.

یا، تصویری جالب و جنجالی از انگشتر جواهر نشان پریناز ایزدیار در جشنواره فجر خبر ازدواج او را علنی کرد و نشان داد این خانم بازیگر بی سروصدا به خانه بخت رفته است.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.

افتخارات پریناز ایزدیار

پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

جوایزی که پریناز ایزدیار دریافت کرده است

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ابد و یک روز
  • برنده جایزه بهترین بازیگر زن سینما در شانزدهمین جشنواره حافظ برای فیلم ابد و یک روز
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم تابستان داغ در شانزدهمین فستیوال بین المللی داکا
  • بهترین بازیگر نقش اول زن در هجدهمین جشنواره حافظ برای فیلم ویلایی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا