فراتر از خبر

واکنش همسر ایرانی سیدروف به مسلمان شدن این ستاره هلندی

کلارنس سیدورف اسطوره هلندی فوتبال و ستاره پیشین رئال‌مادرید و میلان تایید کرد که مسلمان شده است، ولی خبر تغییر نامش را تکذیب کرد.

او با انتشار پیامی نوشت: تشکری ویژه از همه پیام‌ های خوب در جشن پیوستن من به خانواده مسلمانان. بسیار خوشحالم که به همه برادران و خواهران در سرتاسر جهان پیوستم، به ویژه سوفیا، کسی معنای اسلام را عمیق‌تر به من آموخت. من نامم را تغییر نداده‌ام و همچنان نامم را همانطور که پدر و مادرم کلارنس سیدورف گذاشته‌اند، حفظ خواهم کرد! تمام عشقم را برای مردم دنیا می‌فرستم.

سوفیا (سپیده) مکرمتی همسر ایرانی سیدورف نیز در واکنش به این اقدام، برای او چنین نوشته است: «باعث افتخار و سربلندی من است که بخشی از این اتفاق و لحظه خاص و زیبا باشم که در آن، عشق زندگیم به جمع مسلمانان جهان میپیوندد. عزیزم خوش آمدی و امیدوارم و آرزو میکنم که همچنان موفق باشی، بدرخشی و الهام بخش جهان باشی.»

بیوگرافی کلارنس سیدروف

کلارنس کلاید سیدورف زاده ۱ آوریل ۱۹۷۶ بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل سورینام با تابعیت هلندی است. وی که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خودش شناخته می‌شود، توسط پله در فهرست فیفا ۱۰۰ قرار گرفت.

وی سابقه حضور در تیم‌های آژاکس، سمپدوریا، رئال مادرید، اینتر میلان، میلان و بوتافوگو را در کارنامه دارد.

سیدورف برای تیم ملی فوتبال هلند ۸۷ بازی انجام داده و موفق شده که در بازی‌های ملی ۱۱ گل به ثمر برساند.

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و رئال مادرید بعد از تحقیق و تفحص درباره ادیان مختلف در نهایت اسلام را انتخاب کرد.

طبق آن‌چه خود او در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرده او با راهنمایی همسر ایرانی‌اش به اسلام گرویده اما نامش را تغییر نداده است و از همان نام کلارنس سیدورف استفاده می‌کند.

سیدورف سابقه سفر به ایران را هم دارد.

بیوگرافی سپیده مکرمتی (سوفیا)

بیوگرافی سپیده مکرمتی (سوفیا)

به نقل از نم نمک، سپیده کرامتی متولد دهه 1350 در کانادا همسر ایرانی کلارنس سیدورف است.

سپیده کرامتی در شرکت جواهرسازی scavia بعنوان مدل و کارمند فروش بین المللی همکاری می کند ، همچنین سفیر بنیاد نیکوکاری هرثور می باشد.

سپیده زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می گویند او دانش آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده اند.

سپیده کرامتی بانوی ایرانی دو پسر به نام های نیما و دیاکو از ازدواج های قبلی اش دارد و اکنون سپیده کرامتی با ستاره فوتبال در رابطه است.

سپیده کرامتی حالا با کلارنس سیدورف ازدواج کرده است. ارتباط خوب کلارنس سیدورف با ایرانی ها و سفری که آبان ماه سال 1398 به ایران داشت ، باعث شد رسانه ها دلیل این ارتباط را متوجه شوند که چیزی نیست جز ازدواج با یک زن ایرانی به نام سوفیا یا همان سپیده کرامتی که جنجال زیادی به پا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا