اخبار بورس

رشد ۳.۵ برابری محصولات ذوب آهن در بورس تهران

در این گزارش به بررسی رشد 3 برابری محصولات ذوب آهن در بازار بورس پرداختیم.

به گزارش بورس فردا و به نقل ازصندوق سبدگردان هدف، سیاوش خواجوی، مدیر فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان از افزایش ۳۵۰ درصدی محصولات صنعتی “ذوب” خبر داد و گفت: با توسعه کارگاهای کیفیت محصول، انواع ریل مورد نیاز داخل و بازارهای منطقه بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید شد و محصولات صنعتی در نیمه اول سال نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل ۳.۵ برابر افزایش یافت.

رشد ۳.۵ برابری محصولات ذوب آهن

سیاوش خواجوی اظهار داشت: کیفیت محصولات در راستای رقابت در بازارهای هدف و تامین نیاز مشتریان، سرلوحه ذوب آهن است. این شرکت با ارتقاء توان علمی متخصصان و توسعه کارگاه‌هایی که در افزایش کیفیت محصول نقش به سزایی دارند به تضمین کیفیت محصولات پرداخته ‌است.

خواجوی توضیح داد: با توسعه کارگاهای کیفیت محصول، انواع ریل مورد نیاز داخل و بازارهای منطقه بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید شد و محصولات صنعتی در نیمه اول سال نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل ۳.۵ برابر افزایش یافت. مبنای تولید رضایت مشتری است و برای رضایت مشتریان استانداردهای کیفیت با دقت رعایت می‌شود.

این مقام مسئول، نقش تعمیرات در تولید محصولات باکیفیت را غیر قابل‌ انکار دانست و گفت: تعمیرات اساسی کنورتورهای ۲ و ۳ ، ایستگاه ۶ ریخته‌ گری، جرثقیل‌ها و بومی‌سازی تاندیش ها و… از جمله اقداماتی است که برای حفظ کیفیت محصول انجام شده ‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا