اخبار بورس

صدور مجوز افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی

چهار شرکت بورسی با نماد های “آبادا”، “تملت”، “وصندوق” و “وثوق” این نمادها به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 20، 45، 52 و 28 درصدی خود را در یافت کردند و آماده برای برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

صدور مجوز افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های تولید نیروی برق آبادان، تامین سرمایه بانک ملت، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه گذاری وثوق امین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 20، 45، 52 و 28 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، “آبادا” سرمایه فعلی را از 250 به 300 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران کسری سرمایه در گردش می شود.

سرمایه فعلی “تملت” هم از 1.1 به 1.6 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف بهبود نسبت‌های مقرر در دستورالعمل کفایت سرمایه نهادهای مالی و توسعه فعالیت‌های تامین مالی بواسطه افزایش ظرفیت جهت پذیرش تعهد پذیره‌ نویسی و بازارگردانی أوراق بهادار و ارتقای سهم بازار در صنعت تامین مالی می شود.

همچنین “وصندوق” سرمایه فعلی را از 2.7 به 4.1 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، شود.

در این میان، سرمایه فعلی “وثوق” هم از 25 به 32 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا