فراتر از خبر

بازیگران سریال راز بقا سعید آقاخانی + زمان پخش

سریال «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ هر هفته به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!»

سعید آقاخانی هنرپیشه، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون که تجربه موفق سریال «نون.خ» را در کارنامه هنری خود دارد که به شدت سریال جذاب و باحالی بود و طرفداران زیادی داشت. حالا این روزها در تدارک سریال “راز بقا” می باشد.

پوستر سریال راز بقا
سریال راز بقا

بازیگران سریال “راز بقا”

بهرام افشاری ، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

سعید آقاخانی کیست؟

سعید آقاخانی متولد 4 اسفند 1350 در بیجار، بازیگر، نویسنده و کارگردان است که نویسندگی فیلمنامه را سال 1384 با سریال متهم گریخت به کارگرانی رضا عطاران تجربه کرد و سپس سال 88 با سریال عید امسال کارگردانی را هم آغاز کرد، آقاخانی از نوروز 98 سریال نون خ را کارگردانی می کند و امسال نیز در تدارک ساخت سریال «راز بقا» برای نوروز 1401 است.

یک دیدگاه

  1. خداکنه مثل این سریال های بخش نمایش خانگی که هیچ متحواه ندارد چرت پرت نباشه سریال نون خ سریالی قشنگی بود خداکنه اینم به مثل سریال نون خ قشنگ باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا