اخبار بورس

بازار بورس فردا سه شنبه 6 آبان 99 چگونه می شود؟

بازار بورس در 5 آبان ماه 99 با فشار عرضه از سوی حقیقی ها آغاز شد اما و در اواسط ساعات معاملاتی از حجم گروه های فلزی و خودرویی کاسته شد و بازار متعادل تر شد، اما متاسفانه مجددا صف های فروش شکل گرفت. در ادامه به پیش بینی بازار بورس سه شنبه 6 آبان 99 می پردازیم.

شاخص کل بازار بورس در 5 آبان 99 با 2.71 درصد کاهش و 37471 افت به 1 میلیون و 336 هزار و 856 واحد رسید.

پیش بینی بازار بورس سه شنبه 6 آبان 99

آینده بازار بورس چه می شود؟ این ریزش شاخص تا کجا ادامه دارد؟ این سوالاتی است که سهامداران و فعالان بازار بورس از اصلاح بلند مدت این بازار خسته شدند و می خواهند بدانند که چه زمانی بازار تثبیت می شود؟

همانطور که می دانید عمده عرضه بازار بورس طی 2 ماه اخیر از سوی سهامداران حقیقی صورت گرفته و همین موجب افت شاخص بورس شده و همانطور که بارها گفت شد دلیل این ریزش، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می باشد و حتی آنهایی که هیچ اطلاعی از تاثیر نتیجه این انتخابات بر بازار بورس ندارند هم، نا آگاهانه پیرو عوام در صف فروش می روند!! برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است نگاهی به مطلبی که درباره تاثیر انتخابات امریکا بر بازار بورس ایران منتشر نمودیم، داشته باشید.

برخی از کارشناسان بازار بورس بر این باورند که پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جو هیجانی موجود در بازار کاسته شده و مجددا روند صعودی بازار ادامه می یابد و این روند تا ابتدای سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت و همین افرادی که اکنون در صف فروش قرار دارند مجددا در صف خرید می نشینند!

این افراد استراتژی خاصی برای سرمایه گذاری در بازار بورس ندارند و تقلید و پیرو صف خرید و فروش هستند در حالیکه اگر نسبت به خرید سهام آگاهانه عمل کرده باشیم و با بهره گیری از روش های تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی جلو رفته باشیم دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت افرادی که با تکیه بر علم و دانش خود بهترین سهام برای سرمایه گذاری انتخاب نمودند در چنین شرایطی، سهامداری و صبوری را بهترین استراتژی می دانند!!

از این رو اگر هر شخصی با اطمینان بر سهام خود، سهامداری کند وضعیت بورس فردا بهتر خواهد شد در غیر این صورت تا 13 آبان شاهد نوسانات اینچنین خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا