پیشنهاد سردبیرفراتر از خبر

تولید سری پنجم شب های مافیا با تیم جدید

روابط عمومی پروژه شب های مافیا اعلام کرد که فصل جدید این برنامه با یک تیم جدید به مرحله تولید رسیده است. خبر کامل در مورد سری جدید شب های مافیا را در ادامه بخوانید

تولید فصل جدید شب های مافیا

برنامه شب های مافیا اولین بار در آبان ماه سال ۹۹ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب تولید و پخش شد. و به مرور تا سال 1401 چهار فصل آن ساخته شد. تا این که در قسمت انتهایی این برنامه حاشیه هایی مبنی بر تقلب کردن بعضی از شرکت کنندگان به وجود آمد. بعضی از شرکت کنندگان اعتقاد داشتند که عوامل پشت صحنه به بعضی از بازیکنان تقلب میرسانند. سعید ابوطالب در این مورد گفت تمام هیجان این مسابقه به پنهان بودن نقش های بازیکنان است و تاکید کرد که شب های مافیا واقعی و صادقانه اجرا شده است.
اما به تازگی اعلام شده است که فصل پنجم شب های مافیا به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان و کارگردانی سینا دوراندیشان به مرحله تولید رسیده است. گرداننده این برنامه همچون فصل های قبل محمدرضا علیمردانی میباشد. گفته می شود برای سری جدید این برنامه دکور اختصاصی نیز طراحی شده است و قرار است که این فصل با اعمال تغییرات مثبت تولید شده و به نمایش درآید.
همچنین عوامل این برنامه سعی کرده اند که در فصل جدید از چهره های محبوب رشته های مختلف که آشنایی بیشتری با بازی مافیا دارند دعوت کنند تا این بازی را حرفه ای تر انجام داده و با بالا رفتن هیجان و جذابیت شب های مافیا رضایت مخاطبان این برنامه نیز افزایش یابد.

شبهای مافیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا