اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 19 خرداد 1400

امروز چهارشنبه 19 خرداد 1400 بازار سرمایه با عرضه نسبی بازگشایی شد و در نهایت ساعات معاملاتی با افت 8 هزار و 823 واحدی شاخص کل و افت 3 هزار و 202 واحدی شاخص هم وزن به پایان رسید. در روند معاملات امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 19 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، با ۰٫۷۶ درصد افت و ۸ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۸۳ درصد کاهش و سه هزار واحد منفی در ارتفاع ۳۸۰ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به شش هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز روندی افزایشی داشته است.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شستا» از نمادهای منفی و تاثیرگذار در شاخص بودند و نمادهای «خودرو» و «خگستر» با تاثیر منفی بر روی شاخص کل به کار خود پایان دادند.

نمادهایی که بیشترین تاثیر مثبت را داشتند
نمادهایی که بیشترین تاثیر مثبت را داشتند

بیشترین تراکنش‌ها هم برای «غکورش»، «برکت» و «خودرو» به ثبت رسید و در نهایت خودرو، مواد دارویی و بانک‌ها به ترتیب با ارزش معاملات ۵۲۲ میلیارد تومان، ۲۸۵ میلیارد تومان و ۲۲۰ میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا