سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان آبان

شرکت سبدگردان آبان

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان آبان بپردازیم. برای نیل به این هدف لازم است تا ابتدا مقدمه ای در خصوص شرکت های سبدگردان خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. شرکت ‌های سبدگردان یکی از انواع واسطه ‌های مالی هستند که به عنوان نماینده سرمایه ‌گذار و به نام سرمایه ‌گذار به سرمایه ‌گذاری در بورس می ‌پردازند. این عمل در قالب مفهوم سبدگردانی اختصاصی به این معناست که برای هر فردی متناسب با ویژگی‌ های خودش سرمایه ‌گذاری انجام می ‌شود.

منظور از ویژگی‌ های مذکور، میزان ریسک ‌پذیری و موقعیت فرد سرمایه‌ گذار است. اما حال این سؤال مطرح می ‌شود که سبدگردان چطور به میزان ریسک ‌پذیری و در نهایت پرتفوی مناسب برای هر شخص پی می ‌برند؟ این کار توسط کارشناس تحلیلگر/ ارزیاب شرکت سبدگردان ایساتیس پویا صورت می ‌پذیرد و او با طرح سؤالاتی استاندارد از شخص سرمایه ‌گذار، وضعیت درآمدی و هزینه ‌ای وی، هدف شخص از سرمایه ‌گذاری و مواردی از این دست به سطح ریسک ‌پذیری سرمایه ‌گذار می ‌رسد و نتیجه را با سرمایه‌ گذار مطرح می ‌کند. سرمایه‌ گذار مختار است که نتیجه را بپذیرد یا خیر، در نهایت پس از توافق طرفین بر روی نتیجه پرتفوی مناسب سرمایه‌گذار تشکیل می شود.

آشنایی با شرکت های سبدگردان

همانطور که در بخش پیشین نیز اشاره کردیم شرکت‌ های سبدگردان‌ یکی ‌از‌ انواع‌ نهاد های ‌مالی‌ جدیدی ‌هستند‌ که ‌پیرو‌ اجرای‌ قانون‌ جدید‌ بازار اوراق بهادار ایران (مصوب آذر 1384)، به منظور مدیریت حرفه ای اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) در بازار سرمایه، معرفی شده اند.

موضوع فعالیت شرکت های سبد گردان عبارتند از:

  • تصمیم به خرید اوراق بهادار
  • تصمیم به فروش یا نگهدار ی اوراق بهادار
  • معامله به نام سرمایه گذار به منظور کسب انتفاع بارای وی در قالب قرار داد مشخص
  • پذیرش سِمَت در صندوق های سرمایه گذاری
  • سایر فعالیت های مجاز طبق مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار
  • و غیره.

به موجب قرار داد منعقده بین شرکت های سبد گردان و مشتریان، سبد گردان تعهد می نماید که با استفاده از متخصصین حوزه های مالی و سرمایه گذاری و با توجه به سلایق هر یک از مشتریان، ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه موضوع قرارداد را در راستای کسب بازدهی با تقبل ریسک های منطقی به امر سرمایه گذاری اختصاص دهد.

مهم ترین تفاوت شرکت های سبد گردان با سایر نهاد های مالی اداره کننده وجوه (مانند بانک ها یا صندوق های سرمایه گذاری مشترک) این است که این شرکت ها بیش از محصول محور بودن، مشتری محور هستند، بدین معنی که در شرکت های سبد گردان، ابتدا با ارزیابی ظرفیت ریسک پذیری اهداف هر مشتری، نیاز های سرمایه گذاری وی مشخص می گردد و سپس اقدام به تشکیل سبد اختصاصی برای وی می شود. حالا می توان گفت که تا حدودی با فرایند سبدگردانی و با وظایف شرکت های سبدگردان آشنا شده اید. در ادامه به معرفی شرکت سبدگردان آبان می پردازیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان هدف

معرفی شرکت سبدگردان آبان

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آبان در قدم اول باید اشاره کنیم که شرکت های سبدگردان تنها در صورت داشتن مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران مجاز به ارائه خدمات می باشند. تا کنون نزدیک به 30 شرکت موفق به دریافت این مجوز ها شده اند که شرکت سبدگردان آبان یکی از آن ها می باشد.

مهم ترین نکته در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آبان با توجه به تعاریف فوق این است که شرکت سهامی خاص سبد‌گردان آبان به شماره ثبت ۵۲۷۰۹۷ با سرمایه ثبت و پرداخت شده ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. شرکت سبدگردان آبان مجموعه ای پویا و پیشرو در ارائه خدمات کارگزاری و سرمایه گذاری می باشد که در سال ۱۳۷۵ به عنوان کارگزار رسمی سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران فعالیت خود را آغاز نمود.

از بدو تاسیس تا کنون، عالی ترین هدف بنیانگذاران و مدیران این نهاد مالی خصوصی، بنا نهادن سازمانی خلاق و نوآور در ارائه خدمات متنوع و متناسب با شرایط روز و نیاز مشتریان بوده است. در همین راستا، تمرکز بر پاسخگویی به مشتریان و برآورد نمودن درخواست های آنها به عنوان یک اصل سرلوحه فعالیت کارکنان قرار گرفت و فرهنگ مشتری مداری به عنوان فرهنگ سازمانی این شرکت نهادینه گردیده است.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت کارگزاری آبان

شرکت سبدگردانی آیان

شرکت کارگزاری و سبدگردانی آبان با بهره ‌گیری از کادری مجرب و تکنولوژی روز، خود را متعهد به فراهم نمودن حرفه ‌ای ‌ترین خدمات کارگزاری و سرمایه‌ گذاری می ‌داند. این خدمات با رویکردی دلپذیر و صمیمانه ارائه می‌ گردد تا رابطه ‌ای بلند مدت با مشتریان برقرار گردد. کارگزاری آبان با حفظ اسرار مشتریان، رعایت اصول اخلاق حرفه ‌ای و احترام به قوانین و مقررات به دنبال ارتقاء اطمینان مشتریان به خود می ‌باشد.

این شرکت همواره به دنبال جذب مشتریان جدید از طریق توسعه امکانات و متنوع سازی خدمات خود است و در عین حال با بهبود مستمر کیفیت خدمات به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مشتریان قدیمی خود می ‌باشد. نکته قابل توجه در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آبان این است که شرکت کارگزاری آبان به عنوان کارگزار معاملات شرکت سبدگردان آبان مهمترین شریک تجاری این شرکت است. در حال حاضر به جز کارمزد معاملات در ازا ارائه خدمات کارگزاری در چارچوب قوانین و مقررات هیچ رابطه دیگری فی‌ مابین دو شرکت وجود ندارد.

خدمات شرکت سبدگردان آبان

  • سبد‌گردانی اختصاصی
  • پذیرش سمت در صندوق های سرمایه‌ گذاری
  • مشاور عرضه اوراق بهادار
  • مشاور پذیرش اوراق بهادار
  • مشاور عرضه کالا در بورس کالا
  • مشاور پذیرش کالا در بورس کالا
  • و غیره.

آدرس شرکت سبدگردان آبان

تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان احمدیان (پانزدهم)، پلاک ۲۴، واحد ۲۰۴، کد پستی: ۱۵۱۳۸۱۳۵۳۱

تلفن: ٨٨۵۵٣٠٣٠ ۰۲۱

در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان آبان پرداختیم. همچنین آدرس و شماره تماس با شرکت سبدگردان آبان نیز برای شما عزیزان قرار دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت سبدگردان آبان و یا مشاهده وبسایت رسمی این شرکت سبدگردان اینجا کلیک کنید. از این که تا پایان مقاله معرفی شرکت سبدگردان آبان با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان نوویرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا