اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

دلیل اعلام نشدن قیمت ربع سکه در بورس کالا چیست؟

با این که ربع سکه امروز برای اولین بار در بورس کالا عرضه شده است؛ اما هنوز تا به این لحظه قیمت آن کشف نشده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

عرضه ربع سکه در بورس کالا

از امروز بیست و چهارم دی ماه ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه در بورس کالا عرضه می گردد.
افرادی که خواهان خرید سکه از بورس کالا میباشند تا روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه فرصت دارند نسبت به خرید این فلز گرانبها اقدام نمایند.
با اینکه قبل تر بانک مرکزی اعلام کرده بود قیمت ربع سکه بعد از اتمام زمان ثبت سفارش اعلام می شود، با این وجود در اولین روز عرضه ربع سکه در بورس کالا با اینکه ساعت ۱۳ ثبت سفارش ها به پایان رسید اما تا به این لحظه هنوز قیمت کشف شده آن توسط بانک مرکزی اعلام نگردیده است.
علاوه بر قیمت کشف شده هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص میزان معاملات، تقاضاهای درخواست داده شده و پذیرفته شده از جانب بانک مرکزی منتشر نشده است.
لازم به ذکر است افرادی که موفق به خرید این کالا در بورس کالا شوند می توانند بعد از گذشت ۵ روز کاری به خزانه بانک های اعلام شده مراجعه کرده و ربع سکه خود را به صورت فیزیکی یا نقدی تحویل بگیرند.
افراد می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ ربع سکه از بورس کالا خریداری نمایند.
افرادی که خواهان خرید ربع سکه از این طریق می باشند باید این را بدانند که سفارشات ارسال شده باید مضربی از ۱۰۰ باشد و برای خرید نیازی به کد معاملاتی نبوده و داشتن کد بورسی کفایت می کند.
افراد برای تحویل کالای خود از تاریخ اول تا نهایتا ۲۰ اسفند ماه می توانند اقدام نمایند که مبلغ هزار ریال به ازای هر روز در قبال هزینه انبار داری دریافت خواهد شد.
همچنین ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به هزینه های گفته شده اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا