اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

عرضه محصولات سایپا و ایرانخودرو از 2 اسفند ماه

بر اساس گزارش‌های منتشر شده عرضه محصولات دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا از روز سه شنبه دوم اسفند ماه آغاز خواهد شد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات عرضه محصولات سایپا

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا از روز سه شنبه دوم اسفند ماه اقدام به عرضه تعدادی از محصولات خود می نمایند.
طبق این گزارش شرکت خودروسازی سایپا محصولاتی مانند کوییک آر مدل جی ایکس کوییک جی ایکس کوییک آر اتوماتیک و ساینا اس دوگانه سوز را در قالب طرح پیش فروش عرضه می کند.
موعد تحویل این خودروها ۹ تا ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده و افراد متقاضی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه فرصت دارند که با ایجاد حساب وکالتی و واریز وجه خودرو در روز سه شنبه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که مادران دارای دو فرزند نیازی به ایجاد حساب وکالتی و واریز وجه خودرو نداشته و تنها متقاضیان عادی باید تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه نسبت به ایجاد حساب وکالتی واریز وجه اقدام نمایند.
متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

عرضه محصولات ایران‌خودرو

علاوه بر سایپا ایران خودرو در روز سه شنبه دوم اسفند ماه اقدام به عرضه ۱۰ هزار خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید در بورس کالا کرده است.
مبلغ پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و علاوه بر این مبلغ، ۱۵ درصد مالیات و چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت بیمه و شماره گذاری به آن اضافه خواهد شد.
متقاضیانی که موفق به خرید خودرو در این طرح شوند می توانند خودروی خود را در تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا