اخبار بورسنماد ها

در معاملات امروز؛ بالاترین و پایین ترین رشد قیمت مربوط به کدام سهام ها بود؟

شاخص کل بورس، در جریان معاملات امروز 17 مهر 1400، با افت 22 هزار واحدی رو به رو شد و ارزش معاملات بورس در پایان بازار امروز، در محدوده پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت. در این گزارش به بررسی بالاترین و پایین ترین رشد قیمت سهام ها در بازار معاملاتی پرداختیم.

بالاترین و پایین ترین رشد قیمت مربوط به کدام سهام ها بود؟

به گزارش بورس فردا، به نقل از خبرگزاری تسنیم شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 22هزار و 280 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 465 هزار و 983 واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6 میلیارد و 322 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزشی بالغ بر 5 هزار و 327 میلیارد تومان در بیش از 706 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی روز دارو، کاشی سعدی و ملی سرب و روی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان تهران، دارویی لقمان و صنعتی زر ماکارون بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 3 میلیارد و 158 میلیون ورقه به‌ارزش 19 هزار و 769 میلیارد تومان در 484 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 351 واحد افت کرد و در ارتفاع 20 هزار و 980 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های عطرین نخ قم، قاسم ایران و نفت پاسارگاد بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه فناروی اطلاعات خوارزمی، کشت و صنعت شریف آباد و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا