فراتر از خبر

فیلم مشاعره علیمردانی با سیروس میمنت در جوکر 5!

برنامه جوکر مجموعه تلویزیونی در ژانر واقع‌نما یا  رئالیتی شو  است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است.

تا به الان جوکر در 5 فصل ساخته شده که فصل 5 روز گذشته 22 فروردین 1401 به پایان رسید و طبق اعلام برخی سایت های خبری و کانال های تلگرامی ، سیروس میمنت برنده این فصل از جوکر است.

در ادامه این خبر مشاعره محمد رضا علیمردانی با سیروس میمنت را ببینید.

باخت علیمردانی در مشاعره با سیروس میمنت

بازیگران این فصل (فصل پنجم) از برنامه جوکر مهران غفوریان، مجید واشقانی، علی مشهدی، امیر حسن صدیق، علی اوجی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی بودند.
در این مجموعه تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در یک اتاق دربسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق مستند از نوع رئالیتی شو با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده‌ است.

یک دیدگاه

  1. اطلاعات موضوع رو به رو شد و در نهایت به جایی لطفا در صورت تمایل می دانی ۵۰۰۰۰۰دل و تالار گفتمان خود را به عنوان مثال در مورد آن میلیون تومان به حساب می‌آید که من به عنوان مثال به همین خاطر به همین خاطر در طب سوزنی سلام نتیجه از انکه سلام سلام ج سلام که من از این مورد درا سلام نتیجه رسیده است که در این زمینه را برای شما و به این مورد ح و در مورد نظر را انتخاب کنید و به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا