فراتر از خبر

علت جدایی ریحانا از ایسپ راکی چیست؟

بر اساس برخی شایعات منتشر شده در رسانه ها گفته میشود ایسپ راکی و ریحانا زوج سرشناسی که در انتظار تولد نخستین فرزندشان هستند از یکدیگر جدا شده‌اند! گفته شده علت این جدایی خیانت ایسپ راکی به ریحانا و رابطه او با آمینا موآدی فشن دیزاینر برند فنتی بوده است!

البته برخی اخبار منتشر شده نیز خبر جدایی ریحانا از همسرش را تکذیب می کند چرا که یک منبع نزدیک به ریحانا و دوست پسرش ایسپ راکی شایعه خیانت ایسپ راکی به ریحانا و خبر جدایی آنها که طی چند ساعت اخیر منتشر شده بود را تکذیب کرده است. این منبع دقایقی پبش به TMZ گفته: هر دو مورد (خیانت و جدایی) نادرست است.

بیوگرافی ریحانا

روبین ریحانا فنتی زاده ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸، خواننده، مدل، ترانه نویس و بازرگان باربادوسی است. ریحانا در سنت مایکل زاده شد و در بریج‌تاون، باربادوس پرورش یافت.

ریحانا خواننده ی ۳۱ ساله به عنوان ثروتمندترین خواننده زن دنیا است. ثروت او ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. گرچه ریانا خواننده ی مشهور و بسیار پرطرفداری است و در حوزه ی موسیقی موفق است، اما همه ی ثروت او از راه فعالیت در حوزه ی موسیقی به دست نیامده. حقیقت آن است که این خواننده ی جوان شم اقتصادی خوب و دستی هم در تجارت دارد.

او توسط تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی ایوان روجرز کشف شد که او را برای ضبط نسخه‌های آزمایشی موسیقی به ایالات متحده آمریکا دعوت کرد. پس از بستن قرارداد با دف جم رکوردینگز در سال ۲۰۰۵، او به سرعت با انتشار دو آلبوم استودیویی نخست خود، موسیقی خورشید (۲۰۰۵) و دختری مثل من (۲۰۰۶) – که هر دو تحت تأثیر موسیقی کارائیب قرار گرفتند و به ده رتبه برتر جدول فروش موسیقی بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده آمریکا رسیدند، به رسمیت شناخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا