اخبار عرضه اولیه

معرفی قیمت خودروهای نیم میلیاردی در ایران

بازار خودرو نیز همانند سایر بازار های سرمایه، از وضعیت تعادل و تناسب برخوردار نیست. در این گزارش به معرفی قیمت خودروهای نیم میلیاردی در ایران پرداختیم.

معرفی قیمت خودروهای نیم میلیاردی در ایران

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، با توجه به قیمت خودروها در بازار و نیازمندی‌های دیوار، فهرستی از متوسط قیمت خرید خودروهای دسته دوم در بازار به دست آمده است.(قیمت‌ها میانگین قیمت آگهی‌ها در نیازمندی‌های دیوار است.)

بنا بر اطلاعات جدول زیر، پژو ۲۰۷i SD اتوماتیک با متوسط قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک  با قیمت ۴۳۹ میلیون تومان و برلیانس کراس اتوماتیک و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک با میانگین قیمت ۴۵۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، ام‌وی‌ام X33 S و پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک خودروهایی هستند که در محدوده قیمتی ۴۸۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان آگهی می‌شوند.

جک S3 اتوماتیک با متوسط قیمت ۵۲۶ میلیون تومان، رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان و چری آریزو ۵TE اکسلنت توربو با قیمت ۵۵۴ میلیون تومان اعلام شدند.

در بین خودروهای جدول زیر، خودروهای چری تیگو ۵ اکسلنت با قیمت ۶۳۲ میلیون تومان و هایما S5 با قیمت ۶۷۳ میلیون تومان از سایر خودروهایی که در محدوده نیم میلیارد تومان هستند نرخ بالاتری دارند.

در جدول زیر میانگین قیمت خودروهای کارکرده از سال ۹۷ به بعد با کارکرد بیش از ۱۰ هزار کیلومتر را مشاهده می‌کنید. (قیمت‌ها بر اساس داده‌ها و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار به دست آمده است.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا