فراتر از خبر

مراحل کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن امروز در میان مردم جهان و در بین خانم ها مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است. بیشتر خانم ها برای داشتن ناخن های شیک و زیبا به سراغ کاشت ناخن رفته و طراحی دلخواه را برای ناخن ها انتخاب می کنند. اهمیت زیادی به زیبایی ناخن ها در میان خانم ها باعث شده است تا انواع روش کاشت ناخن رایج شود ما در این مقاله قصد داریم تا درباره مراحل کاشت ناخن تحقیق کنیم با ما در خواندن این مقاله همراه باشید.

کدام دسته از خانم ها کاشت ناخن را انتخاب می کنند؟

خانم هایی که از طرح ناخن هایشان راضی نیستند یا ناخن های کوتاه دارند و یا در زمان لاک زدن ظاهر ناخن ها دچار خط و خش میشود کاشت را بیشتر ترجیح می دهند. همچنین کسانی که لاک ناخن هایشان به سرعت پاک می شود و بعضی دیگر، ناخن هایشان رشد خوبی ندارد و همیشه می شکنند این مشکل ها نیز باعث شده است افراد احساس بدی نسبت به زیبایی دست های خود داشته باشد به همین منظور کاشت ناخن را انتخاب می کنند. دسته ای دیگر از خانم های زیبا جو که به دنبال مد روز هستند کاشت ناخن را انجام می دهند.

انواع کاشت ناخن کدام اند؟

کاشت ناخن مدل های مختلفی دارد. به همین منظور مراحل کاشت همه با هم متفاوت هستند. همچنین مواد استفاده شده برای هر یک از سبک های کاشت ناخن با هم فرق دارند مانند موارد زیر:

کاشت ناخن با استفاده از پودر

از نظر زیبایی و مقاومت کاشت ناخن پودری نسبت به دیگر روش ها بهتر است. در روش پودری از تیپ که در واقع یک ناخن مصنوعی است استفاده می شود، تیپ را روی ناخن می چسبانند و به اندازه ای که مشتری تمایل داشته باشد کوتاه می کنند . در روش پودری قبل از عمل مواد به خوبی ضدعفونی می شود بعد از ضد قارچ مواد کاشت ناخن انجام می شود. در آخر نیز ناخن ها را سوهان کشی می کنند. در روش پودری ناخن ها جدا گانه سوهان کشی می شود که حدود یک تا یک ساعت نیم زمان می برد.

کاشت ناخن قالبی

در نوع کاشت قالبی ابتدا ناخن مصنوعی کاشته می شود. سپس مواد را روی آن می گذارند. در کاشت ناخن قالبی به دلیل ضخامت بیشتر از حد نرمال فشار روی ناخن اصلی زیاد است. سوهان کشی در این روش جایگاه خاصی ندارد پس به همین دلیل ناخن ها هوا گرفته و زیر آن حباب ایجاد می شود.

کاشت ناخن ژله ای

در روش ژله ای مواد آماده نظیر ژله خریداری می شود. بعد از زدن مواد ضد قارچی روی ناخن ها مواد عمل می کند. بعد از عمل، ناخن ها زیر نور دستگاه UV قرار می گیرد تا خشک شوند .به جز مواد به کار رفته بیشتر مراحل کاشت پودر در روش کاشت ژله هم وجود دارد.

کاشت ناخن امینت

در این روش اندازه ناخن اصلی حفظ می شود فقط لایه ای روی ناخن می کشند تا از شکنندگی ناخن اصلی جلو گیری کنند.

کاشت ناخن میکس

ترکیب روش پودری و ژله ای کاشت میکس است که در این روش بعد از استفاده از پودر ضد قارچ، کاشت پودر روی ناخن ها انجام می شود. سپس ناخن ها به خوبی سوهان کشی می شوند و بعد لایه ای از ژل روی ناخن ها می گذارند بعد از آن ناخن ها را داخل دستگاه UV می گذارند تا کاملا خشک شود.
کاشت ناخن میکس از بقیه کاشت ها جذاب تر و زیباتر است و مقاومت بیشتر است. اما هزینه این نوع کاشت ناخن نسبت به کاشت قالبی، ژله ای و پودری بیشتر است.

مراحل کاشت ناخن چیست؟

به طور کلی مراحل اصلی کاشت ناخن به شرح زیر است:

  • مرحله اول پاک سازی ناخن ها
  • مرحله دوم کوتاه کردن ناخن
  • سمباده کشی سطح ناخن ها
  • جدا کردن پوست اطراف ناخن ها
  • انتخاب تیپ مناسب چسباندن آنها
  • استفاده از محلول ضد قارچ
  • استفاده از لیکوئید و پودر محلول
  • سوهان کشی ناخن ها
  • دیزاین ناخن ها

تمام این مراحل باید با دقت زیادی انجام شود تا کاشت ناخن بدون هیچ مشکل خطری کاشته شود. البته افرادی هم هستند که با خرید تجهیزات کاشت ناخن این کار را در منزل انجام می دهند که این مورد هزینه های خاص خودش را دارد و ممکن است نتیجه دلخواه را کسب نکنند برای این منظور بهتر است کاشت ناخن به دست افراد ماهر و در آرایشگاه ها انجام شود.

حرف آخر

باید توجه داشته باشید که برای کاشت ناخن زیبا و بهداشتی به مرکز آرایشی معتبر و خوش نام مراجعه کنید. همچنین مرکز آرایشی انتخابی باید تحت نظر وزارت بهداشت باشد، مشتری مدار باشد، هزینه قابل قبولی داشته باشد و از همه مهم تر طرح ناخن های جوان پسند را برای کاشت انتخاب کند. ما به شما سالن آرایشی خوش ذوق را معرفی می کنیم. که علاوه بر انجام تمام موارد مربوط به زیبایی و آرایشگاهی ، اقدام به آموزش حرفه ای در این زمینه هم کرده، و از اساتید حرفه ای برای این منظور کمک گرفته می شود تا کارآموزان علاقه مند به یادگیری کاشت ناخن در آخر به یک کارآموز حرفه ای تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا